Depression.. {{forumTopicSubject}}
Ja, ved godt nok ikke hvor jeg skal starte og slutte.
Var i dag til samtale med min chef og vores souchef, da jeg pga min depression og fordi Simon har bøvlet meget med ørene har haft en del sygedage.
Det endte så med, at vi blev enige om, at jeg siger op pr. 31. januar 2011, da jeg overhovedet ikke er motiveret / engageret i mit arbejde. Jeg kæmper en kamp for at komme på arbejede hver morgen, og ligner en hængt kat pga søvn mangel. Jeg har før været sygemeldt med min depression, men det hjalp ikke det store, jeg får piller, og blev for godt 1 måned siden sat op i dosis af min læge.
Er der nogen der ved, om man kan søge støtte til psykolog? Det er snart den eneste udvej jeg kan finde, og har talt med en kollega, som netop er blevet far for 2. gang, og ved ham har det hjulpet rigtig meget. Han får tilskud gennem vores helbreds forsikring på arbejdet, men det kan jeg jo nok ikke få når jeg stopper.
Og så lige en aden ting, hvor jeg kan se hvor meget jeg kan få i sygedagpenge? (eller hva det nu hedder?) Står i den situation, at vi skal flytte d. 15. jaunar, og har jo regnet budget ovs. ud fra min løn. Håber godt nok ikke det ender med at vi skal blive boende, da lejligheden er utæt og det er bidende koldt her
Håber I kan hjælpe
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 19
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
synes dog ikk du skal sige op - heller blive fyret og være berettigede til løn osv.. husk fagforening kan hjælpe dig os
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 41 Svar: 434
Hvorfor der er aldersbegrænsning på skal jeg ikke kunne sige... sådan er det bare. Men det kræver en henvisning fra lægen...
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
Økonomisk er det ikke noget problem, hvis det "kun" er 4 uger det drejer sig om, da jeg lige har haft fødselsdag, og har fået en go opsparing af min mormor og morfar.
Mht. psykolog, så håber jeg også at jeg kan få hjælp dér, da jeg er sikker på det vil hjælpe utroligt meget. Grunden til min despession er, at der er blevet stillet høje krav til mig som mor og samtidig arbejdsmæssigt. Det hele har været for meget på én gang, og jeg har været tæt på at overlade Simon fuldt ud til hans far.
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 6 Svar: 185
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 629
mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
For det første så finder du dig en fagforeninge melder dig ind, og derefter beder du dem om hjælp til denne sag.
Den anbefaling du evt kan få fra dem skal du have nu og ikke om f.eks. 4 mdr. Og jeg vil sige at som du har skrevet her, så tror jeg ærligt talt ikke at du kan bruge den til ret meget.
Jeg vil holde med de andre i at du under ingen omstændigheder skal sige op, de skal fyre dig, og derudover så kontakt din læge og bliv sygemeldt, den tid det tager.
Som jeg kan forstå på din tråd, er du ikke istand til at passe et arbejde, pga din dep. og din søn der bøvler med ørene.derfor vil jeg sige du skal kontakte din læge og blive sygemeldt, for ikke at være så presset, og derudover så hvis ikke du har væet ved ørelæge med sønike så afsted det gik sådan at han kan blive hjulpet nu.
Min mand gik ned med en dep. og stress i feb, og var sygemeldt i 1½ mdr, og gik til psykolog 4 gange før det hjalp ham. Han er i dag på arbejde igen, og passer det som han skal, dog får han stadig antidepressive til nat, og han kan ikke undvære det endnu. Dog er der snak om at til foråret skal han trappes ud af det.
God bedring.
maj 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Babyer: 2 Emner: 6 Svar: 185
håber du finder ud af det og kontakter din fagforening ..
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 138
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 138
Jeg vil foreslå du kontakter evt fagforening og ihvertfald din kommune og taler med dem om hvordan du står...
Depression..