29. aug 2008 Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 52
snydt for løn!! {{forumTopicSubject}}
hej alle i hger...!!
ja nu ville jeg lige fortælle min historie om igår aftes.
og skal lige havde nogle forslag hvad jeg kan gøre.
jeg var på arbejde igår for første gang, i nået der hed danse baren i aalborg ! jeg kommer derind klokken 22. som aftalt , jeg fik afvide hvad jeg skulle gøre ,, når men så kom da en anden pige som også var ny.
senere på aften kom da nogle og sagde vi skulle sørge for at vi fik vores løn , så spurgte vi om det var sort eller papir . de sagde det var forskelligt. tænkte vi hmm..
når men så fik jeg fri halv 3 om natten , og tænkte ej jeg venter lige på chefen for at høre om løn , han kom endelig efter en time så mig og den anden da også er startet gik op til en ham og spurgte angående vores løn , jamen í har jo ingen ting lavet, så så hende den anden røde øjne og også mig at hvad fanden han bildte sig ind! nu havde vi stået der hele natten for at tjene penge ind til ham og så vi ingen ting for .!! så sad han bare og grinte , og pisse fuld. at jeg tænkte jeg skred istedet at prøve og snakke med en mand !!
det var sgu ikke derfor jeg søgte arbejde for sjov! var sgu for at tjene nogle penge! .
når det jeg ville høre om om jeg ku gå det med avisen eller lade helt vær, men synes bare ikke at det skal gå ud over andre!!
men tak for at i gad og tage jer tid til at læse !! :=)
med venlig hilsen debbie
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 69 Svar: 273
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 63 Svar: 400
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 520
MVH Rikke
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 52
og nej der var så mange da kom og sagde det at jeg faktisk var rystet!
så nej tror bestemt ikke det er sjov , nu ved jeg hvorfor han hele tiden søger folk det sku nok fordi han ikke betaler løn ..
og nej desværre er ikke medlem af en fagforening.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 96 Svar: 850
Så fortæl din sagsbehandler om episoden. Hun vil bestemt også tage hånd om det, for det er jo sort OG ubetalt arbejde som de skal betale for via kontanthjælpen...
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jul 2008
jul 2008
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 52
men ja nu har jeg da lært nået at før jeg overhoved arbejder nogle timer andre steder skal jeg havde lavet kontrakt ! for det der ville jeg godt nok ikke være til grin igen . men nu har jeg lært nået:)
men har talt med venner og sådan at de siger jeg skal evt ringe ind til jobnet og joindex hvor han søger folk og siger at han ikke udbetaler løn og så evt ringe til told og skat og siger at der blir arbejdet sort derude, og så derefter måske politiet hvis de gider og tage en seriøst.
forresten skrev til ham igår men ingen svar overhoved og har også ringet .
snydt for løn!!