{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Friplads privat dagpleje. {{forumTopicSubject}}

Vi sidder i en rigtig dum situation lige nu, da min kæreste er blevet fyret og snydt for 2 mdr løn. Han kan hverken få kontrakt for de mdr han var der eller en fyreseddel, og kan derfor ikke få dagpenge før vi har været i retten hvilket måske først blev til marts eller april, så vi har meget begrænset midler lige for tiden. Der er ikke gået penge ind på hans konto siden august.
Oliver er lige startet i en privat dagpleje på deltid, men er der nogle der ved om man kan søge om en friplads i en privat dagpleje??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Friplads privat dagpleje.
  • #1   3. dec 2009 Det mener jeg godt man kan, men da vi søgte om friplads skulle vi selv lægge ud ved den første rate, men så skulle vi give mindre næste gang.

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   3. dec 2009 jeg er privat dagplejer, og man kan ikke få fri plads hos private dagplejere.
    Jeg ved at vi har snakket om at prøve og få det igennem hos kommunen, men har intet hørt endnu om det.

• #4   3. dec 2009 Tania : altså at et barn skal i dagpleje er jo ikke kun et spørgsmål om at blive passet men også et spørgsmål om at barnet kommet ud og oplever nogen ting og lærer nye mennekser og børn at kende .. Hvis der ikke lige er nogen børn i nærheden som faren kan tage den lille hen og lege med kan jeg nu godt forstå de gerne vil beholde deres deltidsplads ..

Tanja og oliver :
    Undskyld at jeg blander mig ..

• Tori

#5   3. dec 2009 lulle.
    hvis ikke de har pengene til det, så er det da en udemærket løsning at faren har barnet. Han kan jo gå i legestue en gang om ugen tage på bibliotket med ham og møde andre børn på den måde.

• #6   3. dec 2009 Victorias : det siger jeg skam heller ikke - men det er jo ikke sikkert at der er mulighed for det ..

• Tori

#7   3. dec 2009 mulighed for hvad? der er forældrestyret legestuer i næsten alle kirker i DK. Så det burde ikke være noget problem,.

• #9   3. dec 2009 Tania mor til Nynne&Tilde

hva så hvis han får et arbejde og skal møde mandag, hvordan vil du så få en dagplejeplads på så kort tid???? Tania... synes du er meget negativ lige så snart folk skrivr her inde ang friplads /penge fra kommunnen , du har også lige kommet med et negativ indslag i mit indlæg.. hmmm.... det handler ik altid om at spare penge.. barnet har godt af at komm ud blandt andre børn...

• #11   3. dec 2009 jeg brokkede mig bestemt ikk da jeg abrejder og boede sammen med min mand og vi skulle betale alt selv.. sådan er det bare.. men der er da ikke for sjov man går fra hinanden.. og synes da ik man skal straffes for at være ene.. med mht til det andet.. manden klan jo finde arbejde når som helst.. fra dag til dag hvis han vil.. så derfor ikke nemt at melde et barn ud af dp og ind igen ..

• #13   3. dec 2009 tania : hvis du alligvel selv sys at man skal betale for at få sit barn passet hvorfor brokker du dig så over at i SELV skal betale det hele ?

Det kan jeg ikke helt forstå .

• #15   4. dec 2009 Hold da op må jeg nok sige. Der sker da noget bare fordi man ikke lige er på en dag.
    Min kæreste har ikke mulighed for at have ham hjemme selv, da han er under 25 og derfor bliver sendt på kurser hele tiden. Desuden bor vi ude på landet og jeg skal bruge bilen for at komme på arbejde.
    Jeg har ALDRIG fået noget fra kommunen og har arbejdet siden jeg var 12 år, så fordi vi måske skulle have en dagplejeplads betalt i et par mdr kan jeg nu slet ikke se at der skulle være noget forkert i.
    Jeg kan godt se det forkerte i at nogle udnytter systemenet og bare får i hoved og røv, er selv i familie med et par stykker så derfor er det da bestem ikke noget jeg er stolt af at skulle ud og "tigge" penge fra kommunen.Men vi har snakket med kommunen og har fået at vide det ikke kan lade sig gøre.
    I øvrigt er det banken der har sagt vi skulle undersøge mulighederne da vi virkelig er pressede lige for tiden.

Kommentér på:
Friplads privat dagpleje.

Annonce