4.796 visninger
|
Oprettet:
smerter efter drop. {{forumTopicSubject}}
det er nu ti dage siden at jeg fødte og jeg fik lagt drop inde i ambulance og hatten af for at manden ramte plet første gang, normalt så skal de stikke op til flere gange hist og pist og ender med at mine hænder og arme er hævet helt op og gule og blå og det bløder når de gør det.
Men selvom han gjorde det så fint så her ti dage efter hæver den blod åre hvor det har været lagt og gør ind i mellem så ondt at jeg ikke kan bruge hånden og det har jeg trods mine oplevelser med drop aldrig prøvet før, er der nogen af jer der har det?
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Jeg havde det lige sådan i 3 uger efter jeg havde født fordi jeg havde haft drop i min hånd.
De har også normalt meget svært ved at bruge mine blodårer, men lægen der lagde drop var meget dygtig og ramte første gang,.. men jeg havde ligesom en knude inde under huden i 3 uger og var meget øm...men det forsvandt af sig selv.
Lægen sagde forresten at det var meget normalt og at jeg ikke skulle være nervøs,... men spørg lægen hvis du er i tvivl
mar 2008
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
mar 2008
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Har stadig 4 mærker fra sidst de lagde...der var ikke flow i den ene af årerne, en anden klappede sammen et stykke inde..en tredie rullede væk og den fjerde virkede endelig...
smerter efter drop.