{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Nytårsbarn :D {{forumTopicSubject}}

Ja, som sagt havde jeg jo veer i næsten to døgn, og den 31. december kl 9 blev de endelig hyppige smiley Jeg ringede til fødegangen, som sagde jeg selv kunne vælge om jeg ville komme. Jeg valgte så at blive hjemme..

Kl 13.30 tog jeg afsted til sygehuset, fordi jeg følte mig lidt usikker og havde enormt ondt. Jeg blev undersøgt og fik af vide at min livmorhals var væk og jeg havde åbnet mig 1cm. Jeg fik kørt en ctg, og jordemoderen kunne se at jeg havde nogle kraftige veer. Så hun tilbød mig noget morfin at slappe af på, så jeg kunne få hvilet.

Jeg sov i 3 timer, men vågnede med stærke smerter. og jeg havde åbnet mig 4 cm. Så jeg blev indlagt og kom hen på min fødestue. Hvor jeg fik et lavment og der blev fyldt vand i badekaret som jeg havde bedt om.

Meeen, der gik kun 20 min, så hev min kæreste i alarmen, fordi jeg havde så mange smerter. Så han bad om en rygmarvsbedøvelse til mig. (hvilket jeg er ham evig taknemlig for ) Der gik ikke mere end 5 min, så stod der en narkoselæge og bedøvede mig. og aldrig har jeg følt mig lettere, det føltes simpelthen som at komme op på en sky og svæve.

1o min efter jeg havde fået bedøvelsen, kunne jeg åbenbart ikke tåle den. Så jeg fik iltmasken på, og efidri (staves) 4 gange i løbet af min fødsel, og mit blodtryk blev ved med at dale. Så fik jeg et drop med medicin i til at få mit blodtryk til at komme på plads igen. Nu havde jeg åbnet mig 7cm.

Kl 01.10 gik vandet, som var grønt og min lille guldklump skulle have en sensor på hoved.

Kl. 02.33 begyndte mine presseveer, som var alt for korte til at jeg kunne arbejde med dem, så jeg fik en vedrop på fuld styrke.
Pga grønt fostervand, må man kun have presseveer i en time, og mine veer var stadig for korte, så til sidst måtte de tage ham med sugekoppen. og jeg havde født en velskabt dreng kl 03.48 d. 01-01-09. han vejede 3400g og var 52cm lang. og fik 10 ud af 10 i Apgarscore.

Jeg fødte moderkagen kl. 03.55, men blødte for meget, så jeg fik nogle sprøjter i låret, og noget hjælpende i mit drop. Jeg fik to sting..

Efter alt dette fik jeg mig en slem underlivsbetændelse, så lå på sygehuset indtil nu. Men er super dejligt at komme hjem med
min dejlige Magnus..

og det var så min fødselshistorie.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Cleaning 205 kr.
  • Rensning af ovn og emhætte 1.799 kr.
  • Klipning af små hække 1.000 kr.
  • Hækkklipning en ydersiden og toppen 1.600 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Ophæng af billeder - slagbor 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsbarn :D
Kommentér på:
Nytårsbarn :D

Annonce