13. jul 2009 Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
hjælp hvad sker der?!!! :'( lang {{forumTopicSubject}}
Ved ikke hvad det er der sker med mig, de sidste 5 uger har vi INGEN nattesøvn fået, det skal siges lillepigen er vågen 4-6 gange om natten, og er sulten pluds ca. 3 gange hvor hun kan nøjes med sutte´. Hun får grød inden hun skal i seng(har prøvet med mælk og vælling så vågner hun flere ga´nge i løbet af natten).
De sidste 4 dage har hun haft engang i løbet af natten hvor hun er vågen i 1 t 30min. hvor hun skriger og skriger hvis vi ligger hende ned i sin seng,
Det er hårdt og kan mærke at jeg virkelig er i underskud af søvn, men i løbet af dagen sover hun kun 2 gange på max 30-45min af gangen.
hun spiser 6 gange i løbet af dagen (inden hun bliver puttet til aften) og det er mellem 150-210ml af gangen. Så det burde ikke være sult..
Sp, har jeg så snakket lidt med og hun siger det bare er tigerspring (eller hvad det hedder) men efter hvad jeg har kunne finde på google så skulle det ikke vare så længe, før dette begyndt sov hun igennem fra 19-7.30 men hun bliver puttet nu 19-19.30 ca også er hun vågen kl x24., kl. lidt i x2 (ca 1,30t), godt x4, godt x5, godt x6 også 8 ca.hun spiser de gange der er et kryds foran tallet og det er ca 150ml hver gang i løbet af natten.
Jeg bor sammen med faren, og vi vågner begge to hvergang i løbet af natten og han er god til at tage hende om natten men jeg vågner alligevel, jeg har prøvet at sove på sofaen men kan stadig hører hende, og ørepropper virker heller ikke, sover dårligt med dem og vågner mange gange fordi jeg har det dårligt over han skal tage hende hele natten, han møder på arbejde kl 6, så han står op kl. kl. 5.
vi går i seng kl 22 om aften, så det skyldes helelr ikke vi går sent i seng vi er i underskud af søvn, jeg kan mærke jeg er let irreteret, og bare lillepigen smiler til mig om morgen kl ca 8 kan jeg begynde at græde, ved ikke engang hvorfor...
gode råd søges, syns det er sønd for lilepigenog manden at jeg kan blive irreteret på manden herhjemme over ingen ting, og
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 244
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 172 Svar: 591
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
jul 2009
Ja hun får grød...
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 7
Det kan jo være mange ting, mavekneb, tænder m.m.
Det kan også bare være hun vokser i denne periode -og har brug for mere -
Det svinger meget nogle gange går det super og i andre perioder er man oppe til hudløs hed - sådan er det at have små folk ;o) SS
Jeg har også prøvet vandet . men ER barnet sultten er det ik altid nok og det vil skrige - og vågne endnu mere.
starter du med vand vil de første nætter være hårde.
Dejligt at du har en mand der også tager fat, selvom han nok skal op på arbejde - flot
- den hjælp har jeg aldrig fået hi hi.. manden har bare vendt sig om på den anden side og sovet videre og har ik kunne forstå at man er træt og tvær næste dag.
Det kan også være kedsomhed at hun ik sover mere - hun bliver måske ik akriveret nok, lav lidt gymnastik nogle gange om dagen - svingture og pjatte øjeblikke, baby massage - så hun bliver træt, hvis der ik er søskne til at aktivere lidt. Sæt evt. en gynge i loftet -
se nettet over babygymnastik, der burde være noget.
pøj pøj -
jul 2009
Så hun er altså underholdt i løbet af dagen..
Gynge i luftet fraråder sp her i det vestjyske da dden kan give skæv ryg
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Babyer: 1 Svar: 7
;o) man kan få gynger de ligger i / på
hjælp hvad sker der?!!! :'( lang