{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Hjælp, hvad sker der?? {{forumTopicSubject}}

Min datter er lidt over 15 mdr.
For 3 dage siden begyndte maridtet med hende.. Hver aften er en kamp. Før blev hun lagt i seng kl 19, og lå stille og rolig og pludrede lidt til 19.30. Dejligt!
Men nu græder hun HELT vildt, ikke fordi hun er sur eller irriteret, men som om hun er virkelig ked af det.. Hun græder og græder, når vi går ind til hende stopper hun, men hvis vi ligger hende ned igen, eller ligger hende i vores arme eller på pulsebordet, whatever, så starter sirenen igen.. Men hvis vi går med hende i armene, så holder hun op efter lidt tid og en sjælden gang efter 10-15 min hvor vi har gået med hende på armen, falder hun i søvn.. MEN. Hun vågner stort set hver time og nu kan vi snart ikke mere.. Hvad sker der med hende? Hvad skal vi gøre for at få hende til at holde op? Vi kan ikke gå med hende på armen 10-15 min hver time.. Flere spørger om det måske kan være tænderne, men vi smører hende med noget ''bedøvende'', så det er iik det.. Men vi ved jo ikke om hun har mareridt eller ondt i maven ? Men kan hun have det hver nat???

Vi er desperate for en stille nat nu og helst med søvn..
Hjælp os, hvad gør vi? Hvad kan der være galt??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, hvad sker der??
Kommentér på:
Hjælp, hvad sker der??

Annonce