594 visninger
|
Oprettet:

26. jun 2008 Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
Forskel på børnene ? {{forumTopicSubject}}
Er der nogen af jeres søskende eller jeres mand's søskende der har børn, hvor jeres forældre/svigerforældre gør forskel på dem ?
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
men det er ikke fordi han ikke vil men han vil heller kunne bruge en dag med dem og tage ind og købe en ting og så en tur på burgerking eller ligende for at lege og spise.. og det er jo ik så nemt med en på 1 og lige godt 2..
og med ting har jeg det personligt sådan at min familie ikke skal købe en gave til mine to børn fordi de har givet min søster en.. så hellere at de køber noget engang de falder over det og tænker det her er LIGE marcus ..
er det sådan du mener?..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Jeg mener ikke at man skal købe noget til hele striben når man køber til den ene, men til jul skal der altså ikke være forskel så den ene får en lille snoldet gave og de andre så får en masse. Og når børnene bliver voksne skal man ikke sige at man ikke har råd til at have børnebørnene med og så alligevel invitere den ene del af dem.
jun 2008
jeg ville nok sætte mig ned og tage en snak med dem og fortælle dem at enten tager de sig sammen eller os skal de betrægte jer som bekendte.. eller hva man kan sige.. at i gider ik finde jer i det!! sæt skoen for døren og kan de ikke acceptere det så farveller selvom det er hårdt..
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 207 Svar: 1.193
jun 2008
De ville oprette en opspring ved siden af børneopsparingen til vores datter. og ikke til min søn ( fra et andet forhold) så sagde jeg det ville jeg ik have for min søn skal ikke sidde når de får de penge og føle at hun f¨år mere end ham bare fordi det ik er samme familie.. så de lavede os en til ham..
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Der er 6 børnebørn i alt. Emmas farfar er ikke farfar til de andre børn, så der er 1 af grundene til der bliver gjort forskel.
En anden og meget stor grund er at vi holder kontakt til dem, dvs vi ser dem ca en gang om ugen hvor de andre har så travlt at der ofte går flere måneder mellem de ses.
Nu er det jo ud til Emmas fordel der bliver gjort forskel, men var jeg på den anden side, ville jeg måske godt kunne forstå hvorfor tingene er som de er? Hvis man ikke selv gør noget for at ungerne får et godt forhold til deres bedsteforældre, jamen så kan man vel ikke forvente at de gider gøre en indsats for det.
Med forskel mener jeg at Emma godt kan få en lille ting i nu og næ og at vi ofte bliver inviteret på mad hvor de andre ikke bliver inviteret osv.
Omkring gaver får vi nogenlunde det samme alle sammen:-)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Forskel på børnene ?