{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på børnene ?
  • #1   10. feb 2010 Nu ved jeg ik hvordan du mener med forskel.. men jeg ved da at min far tager mere min søn på lige godt 4 år med ud og hygge en tur i byen hvor han får lov at købe en ting. og det gør han ikke ved de andre ( en på knap 1 år og knap 2 )
    men det er ikke fordi han ikke vil men han vil heller kunne bruge en dag med dem og tage ind og købe en ting og så en tur på burgerking eller ligende for at lege og spise.. og det er jo ik så nemt med en på 1 og lige godt 2.. smiley
    og med ting har jeg det personligt sådan at min familie ikke skal købe en gave til mine to børn fordi de har givet min søster en.. så hellere at de køber noget engang de falder over det og tænker det her er LIGE marcus ..
    er det sådan du mener?..

• #2   10. feb 2010 Mine forældre gør ikke forskel på mit barn og min søsters, men min farmor og farfar gjorde stor forskel på min fasters børn og min fars børn. Og min farmor gør det stadigvæk. Har dog droppet kontakten til hende og det er vel hvad en bedsteforælder eller anden person får ud af at gøre forskel.
    Jeg mener ikke at man skal købe noget til hele striben når man køber til den ene, men til jul skal der altså ikke være forskel så den ene får en lille snoldet gave og de andre så får en masse. Og når børnene bliver voksne skal man ikke sige at man ikke har råd til at have børnebørnene med og så alligevel invitere den ene del af dem.

• #3   10. feb 2010 i den sammenhæng forstår jeg dig godt.. jeg skrev bare som hvordan jeg så tingene her i familien smiley
    jeg ville nok sætte mig ned og tage en snak med dem og fortælle dem at enten tager de sig sammen eller os skal de betrægte jer som bekendte.. eller hva man kan sige.. at i gider ik finde jer i det!! sæt skoen for døren og kan de ikke acceptere det så farveller selvom det er hårdt..

• #4   10. feb 2010 Min mor gør forskel på min søn og min bror's datter. (Men det er nu også fordi vi ikke ved om han er far til hende) Men her får min søn flere ting end min niece, men de har nu også flere penge at gøre godt med. Hun har en hel legetøjsbutik mere eller mindre.

• #5   10. feb 2010 Men min svigerfamilie lavede forskel.. eller de ville..
    De ville oprette en opspring ved siden af børneopsparingen til vores datter. og ikke til min søn ( fra et andet forhold) så sagde jeg det ville jeg ik have for min søn skal ikke sidde når de får de penge og føle at hun f¨år mere end ham bare fordi det ik er samme familie.. så de lavede os en til ham..

• #6   10. feb 2010 Emmas farmor og farfar gør forskel på Emma og så de andre børnebørn.

Der er 6 børnebørn i alt. Emmas farfar er ikke farfar til de andre børn, så der er 1 af grundene til der bliver gjort forskel.

En anden og meget stor grund er at vi holder kontakt til dem, dvs vi ser dem ca en gang om ugen hvor de andre har så travlt at der ofte går flere måneder mellem de ses.

Nu er det jo ud til Emmas fordel der bliver gjort forskel, men var jeg på den anden side, ville jeg måske godt kunne forstå hvorfor tingene er som de er? Hvis man ikke selv gør noget for at ungerne får et godt forhold til deres bedsteforældre, jamen så kan man vel ikke forvente at de gider gøre en indsats for det.

Med forskel mener jeg at Emma godt kan få en lille ting i nu og næ og at vi ofte bliver inviteret på mad hvor de andre ikke bliver inviteret osv.

Omkring gaver får vi nogenlunde det samme alle sammen:-)

• #7   10. feb 2010 jeg kender det fra min mor og moster .. ellers ikke - jeg tror det er meget normalt at folk gør det ubevist ... Med magnus er der ikke lavet forskel endnu taget i betragtning at vi bor 300 og 350km fra begge vores familier .

• #8   10. feb 2010 Nåh ja, der bliver selvfølgelig også gjort forskel på min datter fra hendes fars forældres side. Hans brors børn er altid blevet beundret i det helt store gear. Vores datter gad de så ikke rigtig have noget med at gøre. De gjorde lige den første uge, men da de fandt ud af at de ikke kunne styre løbet hos os blev min datter valgt fra og da vi skulle have været op hos dem til jul aflyste de. Efter min datters far døde har de så valgt hende helt fra og gik endda så langt som at afvise at hun kunne være deres søns datter fordi hun ikke hed det samme efternavn som ham.

Kommentér på:
Forskel på børnene ?

Annonce