{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Spørgesmål om emmaljunga og teutonia {{forumTopicSubject}}

Til jer der har noget godt og dårligt og sige om de barnevogne. Er i tvivl om hvorfor en af de 2 der er bedst.. de virker lige så stabile begge 2. håber nogen kan hjælpe..


Og lige et spørgesmål til, hvornår købte i jeres barnevogn? Hvor langt hva i henne?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgesmål om emmaljunga og teutonia
Kommentér på:
Spørgesmål om emmaljunga og teutonia

Annonce