{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

et spørgesmål til dem med emmaljunga {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har det helt nye aluminiumsstel eller det gamle cryptonite stel, ville høre hvorfor et af dem det er bedst. for har hør at ved det nye går bremsen hurtig i stykke, og sys at det vakler lidt, ved selvf ikk om det fordi at butikkerne ikk har samlet det ordenligt, men ville lige høre af.. på forhånd tak;O)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et spørgesmål til dem med emmaljunga
Kommentér på:
et spørgesmål til dem med emmaljunga

Annonce