{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

din helt ærlige mening? {{forumTopicSubject}}

Igår blev jeg færdig uddannet kranio sakral terapeut til dyr. indtil nu har jeg kun behandlet sådan mellem venner, da jeg ikke synes jeg kunne tage penge for andet end kørslen, da jeg jo ikke havde mit certifikat endnu. nu er jeg jo færdig og vil gerne nå ud til en bred kndegruppe, og derfor tænker jeg hjemmeside, avis annoncer og den slags.

så det jeg tænker på her midt i den rasende finanskrise er om jeg skal vælge en pæn billig løsning på hjemmesiden (jeg tænker helt nøjagtig på dem man kan lave inde på vistaprint), simpelthen for at holde kundernes udgifter nede. simpelthen fordi hvis jeg skal have lavet en super lækker og proff hjemmeside koster det jo en del, og der er jo kun en til at betale, meeeen jeg tænker, og spørger derfor DIG om det virker uprofessionelt? "stinker det af discount"? for det vil jeg jo på den anden side ikke risikere.

jeg kan se at jeg kan ligge mig prismessigt 250 kr mindre end mine "konkulegaer" pr behandling ved at fprtsat køre i min gamle bil, få en hjemmeside jeg selv skal "makke med" og nøjes med at indrykke annoncer i de heromkring liggende aviser.

hvad tænker DU?

(på forhånd tak for din mening)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  din helt ærlige mening?
Kommentér på:
din helt ærlige mening?

Annonce