{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hygge Hygge :*)
  • #1   17. okt 2009 Her ses der super six.... på tv2.... smiley og har været i biffen...

• #2   17. okt 2009 Pia : Hehe, det ser vi også.. Eller manden gør! smiley ..
    - Eeej hvor hyggeligt, jeg vil også gerne snart i biffen, vil gerne se 'Michael Jackson - This is it'... Hva har I set?!! smiley

• #3   17. okt 2009 Trine: Ja her er det også mest manden der ser det, jeg venter bare på at få et glimt af Mikkel Kessler... smiley
    Vi var inde og så Ved Verdens Ende. Den var faktisk rigtig go, af en dansk film at være... smiley
    Ja den med Michael Jackson ville jeg også rigtig gerne se... smiley

• #4   18. okt 2009 slapper lidt af efter at have haft huset fuldt af gæster!!!!

• #5   18. okt 2009 Jeg sidder og skriver juleønskelister for mig selv om Emma.
    Vi har været alene hjemme hele aftenen så den har stået på monster mod aliens og popcorn:-)

Nu venter jeg på manden kommer hjem så jeg en gang kan falde i søvn:-)

• #6   18. okt 2009 Pia : Haah okay! .. Ja, så må vi jo håbe du er heldig snart at få et lille glimt at Hr.Kessler! smiley
    Ved verdens ende?! ,, Den synes jeg ikk jeg har hørt om, hvem er den med?! Og hvad handler den om?!!

• #7   18. okt 2009 Johanne er blevet 1 år i dag???

• #8   18. okt 2009 Lisbeth : Arh, det er rart at smække fødderne op og bare koble af når man har været på hele aftenen smiley Håber I har haft en dejlig aften!

Line : Hvor hyggeligt, det har jeg også fået ordnet her til aften! .. Folk hiver jo efter de hersens køre ønskesedler! smiley Så nu er de lavet.. Wee..
    - Monster mod Alien, er den god?! Kiggede godt på den idag i Bilka! .. Eller var det igår i Kvickly, kan jeg ikk huske, heeh! smiley

• #9   18. okt 2009 Lisbeth : Eeeeej TILLYKKE med det! :') !!
    - Min dreng fylder 1 år her d.2 november, så der er heller ikk længe til mere, puh tiden går hurtigt.. smiley

• #10   18. okt 2009 Ja så kan man os nå at få samlet en masse så folk har nogle valgmuligheder:-)
    Jeg ønsker mig mest rosendahl så det er jo nemt nok, men tøspigen er sku ldit svær. Men har da fundet lidt og så venter jeg med at give den til vi er halvvejs i november så der nok kommet lidt mere på.

Altså jeg synes den er meget sjov, men ikke 179 kr. værd. Det sys jeg er dyrt for en film.
    Har været i Blockbuster og leje 5 film i 5 dage for 150 kr.

Så igår så vi wolverine og idag har jeg set monsters mod aliens og 17 again.(total teenagefilm, men den var faktisk rigtig god)
    og når emma sover til middag i morgen tror jeg jeg skal se Inkheart.

• #11   18. okt 2009 Ja i morges da vi vågnede var det helt uvirkeligt at hun er 1 helt ÅR!!!!! Men vi har haft en super dejlig dag... Og Johanne har haft besøg af alle bedsterne... Farmor og Farfar, Mormor og Morfar, ´Bedstefar og Bedstemor.... Dejligt...

• #12   18. okt 2009 Line : Jaa, har ikk rigtig nogen ønsker i år, synes faktisk ikk jeg mangler så meget andet end en wok smiley
    ... Såå i år er jeg gået tilbage i teenage årene, så min ønskeseddel består af parfumer, gavekort! smiley Haah..

Lillemandens øsnkeseddel synes jeg ikke var så svær, Fisher Price legetøj i STOOOOOR stil! smiley
    + Sengetøj smiley

Jaa, det er altid dejligt med en teenagefilm i ny og næ smiley *smiiil*, jeg ELSKER sådan nogle teenage og tøsefilm.. Mhhmmm, det er HYGGE!! smiley

• #13   18. okt 2009 Lisbeth : Jaa, det kunne jeg godt forestille mig at det var!!
    - Men dejligt at hun har haft en dejlig dag med alle sine 'Bedster' smiley Heeh!!

• #14   18. okt 2009 He he jeg er os bare en sucker for de teenagefilm, sidder altid og tuder tilsidst når det hele ender lykkeligt!

Men den havde faktisk en meget god point den film... værd at se i hvert falde...

• #15   18. okt 2009 Line : Hihi, det er osse SKØNNE, og specielt om aftenen hvis man er træt osv, fordi de kræver ikk så meget tænken! smiley ...

- Jaaa, kender det godt, når dog ikke tid at tude, men kan mærke invendig at jeg bliver sådan heeeelt overgearet når de slutter godt! smiley Hehe

• #16   18. okt 2009 He he jeg tuder til alt... kan tude over en reklame... hvis altså den er sørgerligt ikk? he he

Nå nu det tid til at knalde....

brikker...

get it?

Nat nat

Kommentér på:
Hygge Hygge :*)

Annonce