{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

hvad syns i om babygalleri ? {{forumTopicSubject}}

hvad syns i om babygalleri ?

jeg syns personligt selv det er den bedste side jeg har været på og har lært utrolig meget om ting og hvorn det bedst at gøre , jeg er første gang mor og har ingen andre jeg rigtig lære ting fra derfor syns jeg det fedt at have andre mødre og fædre man kan snakke med om tingene så man for så vidt mullige erfaringer smiley

er det mig der er skør eller hvad syns i smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad syns i om babygalleri ?
  • #1   7. okt 2009 Jeg synes også Babygalleri er en SKØN side... Har fået nogle gode venskaber med nogle dejlige piger som jeg har mødt herinde smiley ...

• #4   7. okt 2009 Nu brugte jeg mest babygalleri da jeg var gravid, der var jeg nærmest afhængig af siden. ;o) Jeg tjekker den stadig flere gange om dagen, sys bare ikke rigtigt jeg bruger den så meget mere.

Har dog fået nogle fantastiske råd herinde, når jeg har spurgt, så sys det er en fantastisk side med en masse dejlige mennesker. Og det er virkelig skønt at man kan få nogle gode råd med på vejen.

Kommentér på:
hvad syns i om babygalleri ?

Annonce