{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Hader alt det sygehus fis! {{forumTopicSubject}}

Ja lige et surt opstød fra mig af! Jeg har lige været ved lægen her ved 13 tiden , i håb om at der var kommet lidt nyt i sagen om min hofte .

(Lidt info om skaden) Jeg styrtede på en hest tilbage i 2994 og har siden da været adskellige gange på sygehuset , for at få lagt blokader og blevet scannet osv. Men stadig uden intet har virket . Sidste jeg var på sygehuset , sagde overlægen at han IKKE ville operere , da det ikke ville hjælpe . Hmm . Nå nå , det var da oss fint nok . Vil ikke lade mig operere uden grund , men så har han bare afsluttet sagen , fordi der ikke er mere at gøre . WHAT ?! Jeg sidder med masser at smerter hver dag og så opgiver de bare ! NO NO NO!

Så tilbage til i dag. Tog til lægen for at snakke med ham om det , da det bare ikke bliver bedre og det er i hvert fald ikke blevet bedre efter en graviditet og han sagde så at han ville sende mig til Aalborg sygehus og jeg håber virkelig at de kan hjæpe mig! Jeg er så træt af det her .

Jeg fik af vide sidste sygehus kontrol , at jeg nok ikke ville kunne klare et fuldtidsjob , men der er jo ligesom heller ingen penge i deltidsjob, så jeg er virkelig bare på spanden . Min barsel slutter snart og jeg står uden job og ved ikke hvad jeg kan holde til osv smiley

Undskyld et laangt og roddet indlæg, men skulle bare lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hader alt det sygehus fis!
Kommentér på:
Hader alt det sygehus fis!

Annonce