503 visninger
|
Oprettet:

7. jul 2008 Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Panik {{forumTopicSubject}}
Alt er kaos.... ikke lige hvad man behøver når man er 12 uger henne....
Kæresten har fået en depression, huset er på vej på tvang og vores forhold knirker kraftigt
Jeg er sygemeldt fra mit abejde fordi jeg har så meget kvalme og opkastninger hver dag.... jeg kan slet ikke klare alt det her os...
Jeg kan ikke trænge igennem til manden, vi blir nød til at træffe nogle vilde beslutninger og komme videre men det er ligesom at tale til en mur....
nogen der har prøvet noget lignende eller har et forslag til hvordan jeg kommer videre?
jeg er helt fortabt....
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 20 Svar: 398
Har ikke prøvet det selv, men en go oprydning i hele jeres liv, kunne forhåbentligt give jer ro til begge to at komme ovenpå.
Det værste man kan udsætte sig selv for er stress, og jeres situation tyder på ALT FOR MEGET af den slags lige nu.
Trist med huset, men hvis det er dét der er næste skridt, så få det taget , kom i en lejlighed, få ro på og star med at bygge op igen stille og roligt.
Din kærestes stress og depression påvirker dig, og vice versa...hus-situationen e gør det bestemt ikke bedre, og selvom man siger, at penge ikke er alt , så er det bare grund til mange frustrationer i parforhold rundt omkring!!!!
Pøj pøj med det hele!! ;o)
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Der er bare SÅ mange ting at tænke på... .:(
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
Panik