{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

Panik {{forumTopicSubject}}

Alt er kaos.... ikke lige hvad man behøver når man er 12 uger henne....

Kæresten har fået en depression, huset er på vej på tvang og vores forhold knirker kraftigt smiley

Jeg er sygemeldt fra mit abejde fordi jeg har så meget kvalme og opkastninger hver dag.... jeg kan slet ikke klare alt det her os...

Jeg kan ikke trænge igennem til manden, vi blir nød til at træffe nogle vilde beslutninger og komme videre men det er ligesom at tale til en mur....

nogen der har prøvet noget lignende eller har et forslag til hvordan jeg kommer videre?

jeg er helt fortabt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panik
  • #1   7. sep 2009 Puha for en omgang!!!

Har ikke prøvet det selv, men en go oprydning i hele jeres liv, kunne forhåbentligt give jer ro til begge to at komme ovenpå.
    Det værste man kan udsætte sig selv for er stress, og jeres situation tyder på ALT FOR MEGET af den slags lige nu.

Trist med huset, men hvis det er dét der er næste skridt, så få det taget , kom i en lejlighed, få ro på og star med at bygge op igen stille og roligt.
    Din kærestes stress og depression påvirker dig, og vice versa...hus-situationen e gør det bestemt ikke bedre, og selvom man siger, at penge ikke er alt , så er det bare grund til mange frustrationer i parforhold rundt omkring!!!!

Pøj pøj med det hele!! ;o)

• #3   7. sep 2009 Louise j: det ville vi også gerne, men ryger huset på tvang, har vi ingen penge at leve for. det blir derfor svært at finde en lejlighed som er meget større end en papkasse også skal vi flytte igen når vi får den lille hvis det er....

Der er bare SÅ mange ting at tænke på... .:(

• #4   7. sep 2009 Marie - sender dig en PB.

• #6   7. sep 2009 Louise j: vi bor i vestjylland- varde området....

Kommentér på:
Panik

Annonce