{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

PANIK... {{forumTopicSubject}}

Hey hey alle smiley
Åh er i uge 30 nu og har taget 13 kg på, er ved at gå i panik for strækmærker, vågner om natten for at tjekke maven kan ikk holde det ud, fik 1 strækmærke i min første gravilitet, så slap heldigt der, men de siger det kan sidde i generne og få strækmærker og min mor har maven fyldt med dem.
Ved skisme ikk hva jeg skal gøre snart tænker hele tiden på om de pudslig overfalder mig smiley

Nogen som har fået det omkring denne tid i graviliteten??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PANIK...
  • #1   6. jul 2010 .

• #2   6. jul 2010 fik en masse da jeg fødte for ca 9 måneder siden de er næsten væk nu havde meget få og meget små inden jeg fødte tjekkede hele kroppen 2 dage inde jeg fødte så troede jeg slap. men tænk på hvad du får for de strækmærker . en dejlig lille baby smiley

• #3   6. jul 2010 Selvfølgelig er de trælse at få, men det hører jo for det meste med en graviditet.. Et eller andet sted ville det også være underligt, hvis ikke man kunne se man havde skabt et barn..

• #4   6. jul 2010 jeg har også strækmærker fik jeg de sidste 14 dage a min graviditet, lær at leve med dem, ikk noget at gå i panik over, jeg er ligeglad med dem, har fået den skønneste dreng, vil ALDRIG bytte ham væk for nogle strækmærker

• #5   6. jul 2010

Skrevet: 06-07-2010 08:19:47

jeg har også strækmærker fik jeg de sidste 14 dage a min graviditet, lær at leve med dem, ikk noget at gå i panik over, jeg er ligeglad med dem, har fået den skønneste dreng, vil ALDRIG bytte ham væk for nogle strækmærker

• #6   6. jul 2010 strækmærker er noget der høre med til at få børn.

nogen får mange, nogen får få og der er nogen der slet ikk får nogen og sådan er det bare....

stærkmærker er et bevis på at man har båret sit barn i maven og et bevis på at man har fået børn.

jeg har masser af dem og jeg er da træt af dem, men igen det er noget der høre med og jeg har fået den dejligeste datter.......

så panikke over dem er nok at overdrive lidt.....

• #7   6. jul 2010 Selvom din mor er fyldt med dem er det jo ikke sikkert at du bliver hvis du har arvet din fars hudtype.

• #8   6. jul 2010 Hmm jeg er sgu lidt stolt over mine stræk mærker ; ) <b> <i> FOR JEG HAR SKABT ET BARN!! <I> <B> det rør ikke mig over hovedet, jo det da ikke kønt at se på men så må folk kigge væk! tænker i svømmehal osv. det pris betaler jeg gerne for den guldklump jeg har fået ud af det ; )

• #9   6. jul 2010 Ja får et dejligt barn ud af det, og har en skøn pige nu, men ved hvis jeg får dem, så kommer jeg bare ikk til at vise mig ved stranden eller noget mere, og vil heller ikk føle mig særlig fræk over for min kæreste, det syntes jeg godt man kan panikke over, at man får det dårligt med sig selv.

• #10   6. jul 2010 Jeg har MANGE fra mit første barn!.... De er alle helt hudfarvet, og trods jeg er 25+5 idag, så er de stadigvæk hudfarvet, og skulle det ske der kom flere denne gang, så fred være med det....

Mine strækmærker er ikke det der difinere om jeg er "fræk" eller ej.... Det er om min mand kan tænde på mig eller ej trods dem....

• #11   6. jul 2010 Camilla - nu har jeg stadigvæk utroligt meget vægt fra sidste graviditet... og i en periode følte jeg mig heller ikke specielt fræk, men det har min kæreste heldigvis afhjulpet, ved at sørge for jeg føler mig sådan...

• #12   6. jul 2010 PANIK over strækmærker, hva fanden sker der:-) Ja gu det da ikk pænt, men sådan er det, hvis man vil ha børn, og selvf. ka du da vise dig på stranden, med strækmærker eller ej, det er en charme man ka se man har fået børn...

Kommentér på:
PANIK...

Annonce