{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Billeder under fødslen.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle i skønne tøser...

Jeg sidder her og kommer til at tænke på om der er nogle af jer der har fået taget billeder under fødslen, her tænker jeg på billeder mens i føder, hvor man evt. kan se når hovedet er ved at kome ud og sådan..??

Jeg så nemlig en hjemmeside tidligere i dag og kom til at tænke på hvad folk syntes om dette og om der er nogle der har prøvet det...

Hvad er jers holdning til dette...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder under fødslen....
  • #2   3. sep 2009 Nej det har jeg ikke.. Der blev hverken filmet eller taget billedet, hvilket jeg på ingen måde ville have.

Jeg syntes ikke en fødsel er smuk, og jeg kan sagtens vente med billeder indtil babyen er tør, og jeg ikke viser både det ene og det andet.

Desuden blev Katja efter 4 timer med presseveer taget ved kejsersnit, som jeg heller ikke har lyst til at have billeder af.

• #3   3. sep 2009 nej, vi tog billeder mens jeg havde veer af mig og stuen og bagefter af babydrengen, men ikke mens han var ved at komme ud, det havde jeg sagt på forhånd at jeg ikke ville da jeg nok mente det var "ulækkert" og lidt for intimt, men bagefter kan jeg da godt tænke lidt at det var "en skam" måske kunne jeg godt finde på ved den næste at få taget billeder under hele forløbet, ikke som skal vises til alt og alle, men til os selv så vi "kan huske det" ved det ikke helt.. men jeg ser ikke længere noget klamt i det, der findes jo ikke noget mere naturligt..

• #4   3. sep 2009 Ja vi tog også både inden ved veer, i badekar, i pressetiden osv. Men ingen da han kom ud fordi måtte ud med sugekop til sidst og det hele blev lidt hektisk. Vi tog også nogen bagefter af moderkagen mv.
    Men det er også kun til eget brug, gemt af vejen for andre smiley

• #5   3. sep 2009 Mange tak for jeres svar...

Personligt ville jeg nemlig rigtig gerne have sådan nogle billeder så man bagefter kan se hvad der lige forgik for man glemmer jo nok noget af det og kan jo heller ikk se det hele...

• #7   3. sep 2009 Min kæreste tog nogen, men de er taget fra siden så man ser ikke noget uhyggeligt *g* Vi har faktisk et ret fedt billed, hvor Nicklas hoved er ude og det ligner at han ligger og kigger på Thomas som jo tager billedet :o)

• #8   3. sep 2009 Marijana *MOR TIL GABRIEL PÅ 3 MÅNEDER : Er det ikke lidt fedt at have de billeder nu så man kan se tilbage på det...???

Ina: Sjovt... Det er jo sådan nogle billeder man ikke får igen...

Til dem der venter sig ville i gerne have taget billeder af det hele???

• #10   3. sep 2009 Marijana: Ja det må være fedt at kunne se... Også bare det at man kan vise det når barnet bliver gammel nok til at se det... Det må også give en større forståelse af hvor man har ligget hende... Jeg er da ked af at jeg ikke har sådan billeder fra jeg blev født...

• #11   3. sep 2009 vi har ingen billeder fra fødslen som var planlagt kejsersnit...

men vi har billeder fra hun lige var kommet ud og så da farmand sidder med hende... men ellers ikke nogle fra operations stuen...

men hvis det havde været en naturlig fødsel ville jeg personligt ikke have at der blev taget billeder af selve fødslen da jeg syntes det er meget privat område og nok ville have det rigtig skidt med det.

men en ting der ærger mig lidt var at de ikke viste os moderkagen, desværre glemte jeg det helt selv da jeg fik "nyheden" om at hun har læbe/gane spalte og derfor tænkte jeg overhoved ikke på moderkagen og den slags men derimod "hvordan ser hun ud? hvad med amning? hvad med fremtiden? osv osv osv" men det er jeg lidt ked af i dag at vi ikke fik set.

• #12   3. sep 2009 Her endte det i kejsersnit, og der fik vi en sygeplejeske til a tage billeder a det han kom ud a maven osv...

• #13   3. sep 2009 til 2 af mine 4 fødsler har jeg haft en proffesionel fotograf med, som tilfældigvis også er min nevø ( han er pressefotograf ved BT ) og til den sidste fødsel tog mine piger billeder, så jeg har mange billeder af hele fødslen fra det glade, forventningsfulde smil til hovedet fødes + mange flere. Jeg er super glad for mine billeder og tager dem af og til frem og mindes mine fanatiske fødsler.

mine 2 piger( på 14 og snart 20 år) hvor der er taget billeder fra deres fødsler er også betaget af dem og der er blandt andet tradition for at se på dem på deres fødselsdage.

• #14   4. sep 2009 Bonnie*A*A: Ej hvor fedt.. .Og lidt sjovt at i har tradition for og se dem på deres fødselsdag...

Lone H: Ja video var jo også en mulighed det havde jeg endelig ikke tænkt på... Super go ide... Det må jeg huske når det en dag bliver min tur...

• #15   4. sep 2009 Jeg har heller ikke billeder af moderkagen, jeg ville heller ikke se den.

Jeg har set moderkager ved kvæg, og det er ikke ligefrem noget jeg har lyst til at nærstudere *g*

• #16   4. sep 2009 Kat: nej det er ikke noget kønt syn har også set den på flere dyr... smiley

Kommentér på:
Billeder under fødslen....

Annonce