16 årig opdagede sent graviditet {{forumTopicSubject}}
16 på det tidspunkt da jeg opdagede min graviditet.
Jeg vejede 50 kg og ville så gerne tage på og jeg begyndte at blive ligeglad med hvad jeg spiste bare for at tage på. endelig begyndte jeg at tage på, men en dag så jeg mig selv i spejlet og syntes bare kun det sad på maven og ingen andre steder. men det underlige var at jeg stadig havde min mens så kuknne jo ikke forstå hvis jeg var gravid. så tog en test bare for at være sikker. den var POSITIV.. fuck tænkte jeg bare.. hvad gør jeg. ringede til min kæreste som på det tidspunkt var på skole og kom kun hjem i weekenderne. så den dag og resten af næste dag var lang. endelig kom han hjem og da jeg så ham brød jeg bare sammen. kunne slet ikke finde mig selv. vi ringede til hans mor da hun blev gravid som 18 årig. og spurgte hvad vi lige gjorde med mine forældre og lægen.
Mandag ringede vi til lægen og sagdesom det var og vi fik en akut til da vi viste jo intet om hvor langt jeg var henne. om jeg kunne nå at få en abort og sådan noget. da jeg kom ned til lægen målte han bare maven og satte "doktone" ved ikke hvordan det staves (: til at hører hjertelyden og den var det med det samme så viste jeg gpdt hvad klokken havde slået. vi blev sent ind på sygehuset med det samme og blev scannet og får atvide at jeg er 21+2-3 dage henne. og lige fra den dag jeg jeg fik scannings billeder tænkte jeg bare det skal bare være sådan her og hvorfor har jeg tænkt på at jeg ville have abort også se det lille væsen inde i min mave.
undskyld den lange roman
håber i har nydt at læse min vej til at blive mor .. skriver også om fødslen hvis i kunne have interesse i at se den. Inde under fødslen.
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
opdagde det først, da jeg var over 4 måneder henne.
lægen mente jeg var 11-12 uger henne, men da jeg så var til min første scaningen, var jeg lige pludselig 4-6 uger længere henne ( var 25+6 dage )
maj 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 40
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
apr 2009
apr 2009
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 131
Gal der blev skrevet meget undskyld
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
maj 2009
Julianna B: Han viste heller ikke hvad han skulle sige .. føsrt snakkede vi om abort og da det ligesom var for sent tog vi den derfra og var rigtig glade .. vi er så bare ikke sammen længere.
Marinne B: hun var heller ikke planlagt hende af min .. men i dag vil jeg ikke miste hende .. hun er jo guld værd og er så glad for at vi fik hende
Wishful: ja jeg havde min mens indtil jeg stoppede med mine p-piller pg ja jeg havde også mens smerter :S.. det er underligt ..
Christina: Det er bare helt uvirkelig syntes jeg også ..
Rikke og Ronni J: ja man vil jo ingenting i verden miste sit barn selvom det ikke var planlagt og man ligepludselig finder ud af det.
maj 2009
maj 2009
jamen børn kan godt have det godt selvom mor og far ikke er sammen, har jeg fundet ud af .. og tænkte rigtig meget over det i starten .. om hun nu havde det godt og du ved alle de ting man tænker..
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
16 årig opdagede sent graviditet