{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Barsels refusion? {{forumTopicSubject}}

Idag har jeg fået en opringning fra min arbejdsplads, at de skulle ha min underskrift på nogle papir omkring barsel.

De papir kan åbenbart ikke vente til imorgen, så hun kommer herud idag. - Har ikke født endnu?!

Kæresten er bekymret for om de mon fyre mig og om det er derfor det er så vigtigt det er idag og hun personligt kommer herud i stedet for at sende det?

Andre der har oplevet det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barsels refusion?
  • #1   24. aug 2009 hvis hun fyrer dig under graviditeten skal du melde hende til din fagforening da det er ulovligt og så skal hun betale en helvedes masse penge i erstatning, så hvis det er derfor er hun da for dum...

• #2   24. aug 2009 Jamen plejer barsels refusions sedlerne fra kommunen ikke komme ud til en selv og ikke ud til virksomheden??

• Trunte *
    Trunte * Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 87
    #3   24. aug 2009 du skal skrive under på, at du er gravid, ellers får din arbsplads ikke penge fra kommunen

• #4   24. aug 2009 Maria førstegangs gravid:
    En arbejdsgiver må til enhver tid fyre dig uanset om du er gravid eller ej. En arbejdsgiver må derimod ikke fyre en medarbejder med begrundelsen at hun er gravid, og der er jo stor forskel på de to sager.
    Ja, jeg ved at der er nogle gravide, der har fået medhold i en uberettiget fyring – også selvom fyringen ikke angik graviditeten – og den slags sager kan jeg kun ryste på hovedet af – især at den gravide har fået medhold.

Termin 28. august 2009:
    Tja, jeg tror bare det er noget formalia af den ene eller anden art.

Kommentér på:
Barsels refusion?

Annonce