{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

Babybox - er det ok? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet ud af at en person i min omgangskreds har bestilt sådan en gratis babybox hos Babysam ved at bruge min adresse idet hun allerede har et barn som hun har fået en gratis box via og hun derfor ikke kan få igen til barn nummer 2. Jeg bliver derfor nu ringet op af forsikringsselskaber med tilbud om at gennemgå mine forsikringer osv. og det synes jeg bare ikke er særlig fedt. Vedkommende har ikke spurgt mig om det er ok at hun brugte min adresse og da jeg så (med bevis for at det er hende der har gjort det) henvendte mig til hende og sagde på en pæn måde at det altså ikke er i orden med mig at hun bruger min adresse på den måde, så flippede hun ud og blev vildt sur og benægtede fuldstændig at hun har gjort det. Hun er desværre en der lyver utrolig meget og jeg ved jo det er hende der har gjort det her. Hvordan ville I have det hvis I var i min situation?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Babybox - er det ok?
Kommentér på:
Babybox - er det ok?

Annonce