Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh altså...
  • #1   9. aug 2009 ejj den mand havde ikke levet længet hvis han havde gjordt sådan ved min søn da tænk at man kan finde på sådan noget

• #2   9. aug 2009 smiley smiley :-O

Fik helt sug i maven af at læse artiklen.. Nej hvor frygteligt !!!!!!!!!!!

• #3   9. aug 2009 Ja det er virkelig frygteligt!! ..
    Jeg læste det først på tekst tv inden jeg fandt linket der.. Og min mand sad og blev helt hidsig da han læste det!! ...
    - Men synes godt lig de kunne komme med lidt flere oplysninger, fordi der står jo at manden er psykisk syg, men man kan jo være psykisk syg på MANGE MANGE måder, og hvis han nu er helt fra den oppe i hovedet er der jo ikke sikkert han ved at det han gør er forkert..

- Men altså, føler virkelig med baby'en og forældrene, det må bar være SÅ grimt!! smiley Øv..

• #4   10. aug 2009 Jeg tror heller ikke at nogen normalt fungerende mennesker ville gå hen og ryste andres babyer på den måde.
    Men jeg ville stadig blive knust og rasende om der kom en hen og ruskede mit barn :,-(

• #5   10. aug 2009 Derfor er jeg glad for Noah er spændt fast i barnevognen....!!!!

Hvor er det dog forfærdeligt... øv altså at nogen mennesker er sådan.... smiley

• #6   10. aug 2009 Stine : Nej nemlig, men helt sikkert, vi er enige om at man stadig ville blive helt knust og rasende, ingen tvivl om det!! ..

Sonne : Ja nemlig! .. Er jeg godt nok osse for at Oliver er da..

Kommentér på:
Åh altså...

Annonce