{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Kan ikke holde til mere :( (Langt) {{forumTopicSubject}}

Ved slet ikke hvor jeg ska starte henne smiley

Inden jeg fandt Rasmus røg han Hash hver dag osv Men stoppede han med fra første dag jeg mødte ham.

Fandt sammen med Rasmus (Cecilie's far) for ca. 2år siden snart og vi havde det rigtigt godt sammen og besluttet os for og få et barn sammen (4mdr efter var jeg enlig gravid) og vi var begge glade osv .
Da Cecilie kom til verden var han også rigtigt glad men det var som om at vores føleser for hínanden gik væk imellem os smiley Og vi har højst haft sex sammen 3 gange efter jeg har født & hun er snart 9mdr . Har slet ikke lyst til sex mere & tror hellere ikke han har da han slet ikke lægger op til noget så mister man enlig selv lysten helt også. Vi skændes & skændes hele tiden over ingenting
- Han mener han ikke ska hjælpe til her hjemme fordi han har været på arbejde og jeg går hjemme, så jeg ska gøre rent, vaske op, vasketøj, lave aftensmad til os & cecilie, give Cecilie aftenmad & sætte hende i bad osv ?
Han er for træt vis man spørger ham om han ville hjælpe ellers ska vi skændes først inden han hjælper .

Så som idag lavede jeg os aftensmad til cecilie, gav hende det & sagde så at hun skulle i bad idag "det behøver hun SQ ikke" sagde han .
Så måtte selv gøre det smiley
Ikke fordi jeg ikke ville men mener virkelig at man har været 2 til og lave hende og så må man hjælpe hinanden selvom jeg går hjemme hverdag pga. barsel. Mener jeg ihvertfald .

Men problemet er så nu at han er begyndt og drikke øl hver dag & det er ikke kun 1 øl
- Han kan ta imellem 2 til 4-5 stykker hver dag men passer godt nok sit arbejde hver dag men alligevel han smider sig på sofaen og drikker dem alle lige efter hinanden ser lidt tv og så i seng sådan køre dagen næsten hver dag .

Kan ikke holde til det mere
- vi har været ved og gå fra hinanden en gang før pga. alt det men kunne ikke for han ville begynde og ryge hash igen så og han sagde det direkte til mig at han ville ikke kunne tage sig sammen til og have Cecilie vis han flyttede for så kunne han ikke ryge .

Er næsten kørt helt ned & sidder virkelig bare og tuder for synes det er så svært det her og ved ikke om jeg tør og gå fra ham da jeg ikke ville ha han ska ende i det igen da jeg ikke ville have Cecilie ska se ham så
- Har selv ikke en far så ville ikke byde min datter ingen far og ha smiley ;(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke holde til mere :( (Langt)
  • #1   16. jun 2009 føler med dig, men hvad er din datter bedst tjent med? 2 forældre der skændes og en far der alligevel ikke deltager og en mor der psykisk ikke kan tage mere snart, eller en mor der har energi og overskud til hende og en far der jo så må lære og blive voksen og tage sit ansvar. for hvis han virkelig vil jeres datter så må han dælme blive voksen, og det i en fart, hvis min fyr var sådan havde jeg smidt ham ud for længst, ville ikke finde mig i den behandling, han værdsætter dig jo ikke ud fra det du skriver,, sorry jeg er så kontant, men syns det for ringe af ham

• #2   16. jun 2009 Du skal heller ikke betale hver en pris for at være sammen med ham.. Du siger du ikke vil gå fra ham fordi du er bange for at det vil gå galt for ham, er du så villig til at leve i helved for hans skyld? -Og hvis i skændes, hvordan tror du din datter har det med det...
    Du må jo gøre op med dig selv om du gider leve i et forhold hvor du skal lave det hele... Hvis ikke må han ud til højre... Hvis du godt gider må du finde dig i det.

Hvis jeg var i en situation som dig så var jeg smuttet ...
    Men kan du ikke prøve at snakke med ham om tingene, måske skrive et brev til ham ?

• #3   16. jun 2009 Tror også jeg blir nød til for kan ikke holde til det her mere og synes vi har prøvet så tit hvor det bare ender i den samme hverdag med øl osv smiley

Og synes slet ikke jeg kan tilbyde Cecilie alt det her smiley

• #4   17. jun 2009 Må prøve og forklare ham det igen igen men vi kommer ikke videre det ved jeg . Så det må slutte mellem os men kan man vis godt sige det har været i lang tid .

Vi går aldrig i seng samme tid & sidder i hver sin sofa osv når vi er i samme rum .

Blev så sur idag at jeg sagde til ham hvorfor vi enlig var sammen & det vidste han enlig hellere ikke så tror det må sluttte her ja ,

• #5   17. jun 2009 Simone har selv stået i noget der ligner med min ex, dog uden baby, men kender alt til det, du velkommen til og skrive privat hvis du har brug for støtte og fuld forståelse

• #6   17. jun 2009 Jeg havde som barn af misbruger banker i bordet for længst og forklaret ham hvordan tingene skal være. Men min Rasmus er da også træt og vil også gerne slippe uden om de sure ting og fred være med det vi elsker hinanden enorm højt, nyder at ligge i sengen indtil kl 14 med Sigrid i weekenderne så skide være med om tøjet bliver vasket vi har nok noget andet smiley

Vi ville glemme kærligheden hvis vi ikke tog os den tid sammen smiley

Men hans druk ville jeg ALDRIG acceptere så fik han et ultimatum. Os eller det og jeg ved fra min far at man bliver nødt til at stå fast smiley

• #7   17. jun 2009 Simone, ja det må virkelig være hårdt for dig smiley
    Men prøv at skriv et brev til ham om hvordan du har det og hvad du føler, præcis som du har skrevet her smiley

• #8   17. jun 2009 Grr jeg kan blive så gal når de hersens mænd ikk gider lave noget efter at ha været på arbejde, jeg går osse hjemme på barsel og Oliver er 7 mdr, han kravler, rejser sig osv så der er sku nok og se til her, det eneste tidpunkt hvor jeg enlig kan "tillade" mig og lave noget er når han sover til middag, ellers kan jeg rende efter ham heletiden og sørge for han får mad, og handle ind og alle de her ting, og det er da osse hårdt ligesom at gå på arbejde kan være!!! ..
    Så hvorfor er det sådan at hvis man selv er udkørt osv efter en lang dag skal man gudhjælpemig også lave mad, tage af bordet, putte den lille i bad osv..
    - Hmm, min mand var osse sådan på et tidspunkt, indtil vores søn begyndte at tage afstand til ham, min mand kunne ikk gøre noget med ham til sidst fordi at JEG skulle lave alt det sure, han skiftede da ble når han kom hjem og kunne osse godt give en flaske, men det var IKKE nok for Oliver!!! ..
    - Og nu har jeg forklaret ham det ikk er en dans på roser altid og have et barn, så nu hjælper han til osv..

- Men jeg ville helt klart tænke en ekstra gang over hvad jeg var villig til at byde mit barn Simone, fordi selvom det er svært for dig så kan du ikk tillade dig at tænke på hvordan det hele bliver for dig, du må tænke på hvordan det her med at i skændes og hans drikkeri kommer til at påvirke jeres datter!!!

• #9   17. jun 2009 Simone.. Som de andre siger tror jeg du skal bide i det sure æble og høvle ham ud, når i ikk engang ved hvorfor i er sammen så ser det sgu skidt ud.. i min verden hvertfald.. jeg har selv en doven mand, men han hverken ryger, eller drikker.. til gengæld tror han jeg er hans mor, som skal rende og samle sure sokker op og vaske hans ting op.. men det gider jeg ikk, så hvis kim ikk selv ordner sine ting, så bliver de smit ud eller osse smider jeg det over i hans side af soveværelset.. husk og pas på dig selv, du skal ikk finde dig i hans pis.. og helt ærligt, så din datter bedre tjent uden sin far hvis han heller ikk gider hende og han la hendes mor kører psykisk ned..
    det var bare min mening..

håber du finder en løsning

• #10   17. jun 2009 lotte... når det handler om hashrygning og drikke øl, løser problemet sig ikk fordi hun får et job. det er jo ham der er problemet...

• #12   17. jun 2009 heidi..sys ikk det er okay du sidder og fortæller hvor stor en nar han er.. la hende om det.. de har trods alt et barn sammen...

Kommentér på:
Kan ikke holde til mere :( (Langt)

Annonce