{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.752 visninger | Oprettet:

Kan ikke holde på vandet :-S {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer utrolig meget med og holde mig når jeg skal tisse.. Så snart jeg skal tisse kommer det faktisk bare og kan ikke holde det tilbage det løber faktisk bare ud smiley Så er det bare med og finde et wc med det samme.. Er der nogen der har en forklaring på det?? Og hvordan var det med jer efter i havde født??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke holde på vandet :-S
  • #1   9. jun 2008 det er vist noget med at du ska lave knibeøvelser =)
    De hedder noget ala bækkenbensøvelse =)

• #2   9. jun 2008 Anja: Så føler jeg mig ikke så dum mere hehe Folk kikker godt nok når jeg kommer trippene med mærkelige skridt ud på toilettet hehe
    Fisk: Jeg laver knibeøvelser hver dag, men det ser åbenbart ikke ud til og ha hjulpet smiley Mega øv

• #3   9. jun 2008 ihh ka ik huske hvor mange øvelser lyder på..

Du ka også købe sådan nogle to kugler på en snor (har dem i sexbutikker) Og ja så er det bare op med dem og gå rundt med dem i 20 min hver dag =) Det svarer til at lave de knibe øvelser man ska hverdag =)

• #4   9. jun 2008 Det lyder godt nok ikke så behageligt :-S hehe
    Tror så jeg har fået en gang blærebetændels og det gør ikke sagen meget bedre smiley

• #5   9. jun 2008 jeg mener de hedder glædes kugler

• #6   10. jun 2008 Yes yes det er herligt...

Havde det både op til at jeg skulle føde første gang... Så fik jeg det lidt under kontrol et stykke tid efter.
    Men det vendte frisk tilbage da jeg blev gravid igen her...

Hvis jeg ikke lige får krydset benene godt og grundigt når jeg : Nyser, hoster, griner meget osv så kan jeg godt opgive ....

2 Ord : Tena og knibeøvelser !

• #8   11. jun 2008 en tur til lægen så du kan få en henvisning til en der kan lære dig at lave knipe øvelser, og ellers så et simpelt indgreb hvor der bliver sat en elastik rundt om blæren mener jeg det er.

Kommentér på:
Kan ikke holde på vandet :-S

Annonce