364 visninger
|
Oprettet:

13. apr 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Skide sur! {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det er mine hormoner, men dem kan jeg jo ikke gi skylden hver gang:0) Sagen er den at min kæreste ikke kan sige til mig at han elsker mig, og han har aldrig brugt det ord i det år vi har været sammen i nogen som helt sforbindelse, men så ser jeg her idag, at han skriver at han ELSKER de "slemme piger" Dem der fra zulu. Blev egentlig lidt ked af det, selvom jeg jo slet ikke kan sammenligne det. Og så er der det forpulede DHB i den her uge og han tænker eller snakker ikke om andet er ved og brække mig over det.
Er vidst bare godt sur og træt af det hele idag..
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
Hvor længe har i været sammen, og er der nogen grund til at han skulle være dig utro. Eller hvorfor er du trist/ AD over at han skal til DHB??
Jeg forstår godt han glæder sig, ville ØNSKE at JEG skulle afsted.
Min kæreste skulle ha været afsted, og jeg misundede ham gul og grøn, men han endte med at måtte blive hjemme pga. en firmafest. Og jeg har sku egentlig ondt af ham. Der er så SUPER fedt til DHB - ja der er mange piger - KØNNE piger, nøgne piger osv. Men det hører med når man kigger på biler ... Hehe
Men det ér nok dine hormoner der driller, der skal altså ikke særlig meget til! Slet ikke så "tidligt" i graviditeten. Heh ... Jeg er ved at have styr på mine, nu her næsten halvvejs! Men det har sku også været en kamp uden lige ...
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Det er altid nemmere at sige at man elsker et program eller noget andet - end en person.
Heldigvis ved kæresten herhjemme at jeg elsker ham, så det betyder ikke ret meget.
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
Lille Maria putte, stol for guds skyld på manden, vis ha, du elsker ham. sig til ham hvor meget han betyder.. ka' godt være han har svært ved og sige jeg elsker dig, men han viser dig vel kærlighed på en anden måde ?.. du skal os tænke på at hvis det er hans første barn, er der mange milliarder tænker i hovedet på ham hele tiden, det er jo en meget stor ting for en mand. en alllt for stor mundfuld og sluge på en dag.. han har brug for du viser ham at det han gør er godt nok , men kunne gøres bedre osv.. og ikke nok med det har du jo os en masse tanker.. og det spiller op mod hinanden.. + han mærker ikke baby, han bærer ikke rundt på baby, det er ikke til og forholde sig til når man er mand at man skal være far men ikke har noget med baby og gøre endnu.. lige lidt fra mig
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
apr 2009
apr 2009
Skide sur!