{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

Skide sur! {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om det er mine hormoner, men dem kan jeg jo ikke gi skylden hver gang:0) Sagen er den at min kæreste ikke kan sige til mig at han elsker mig, og han har aldrig brugt det ord i det år vi har været sammen i nogen som helt sforbindelse, men så ser jeg her idag, at han skriver at han ELSKER de "slemme piger" Dem der fra zulu. Blev egentlig lidt ked af det, selvom jeg jo slet ikke kan sammenligne det. Og så er der det forpulede DHB i den her uge og han tænker eller snakker ikke om andet er ved og brække mig over det.
Er vidst bare godt sur og træt af det hele idag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skide sur!
  • #1   1. jun 2009 Kan godt forstå du er ked af at han ikke kan sige at han elsker DIG!
    Hvor længe har i været sammen, og er der nogen grund til at han skulle være dig utro. Eller hvorfor er du trist/ AD over at han skal til DHB??

Jeg forstår godt han glæder sig, ville ØNSKE at JEG skulle afsted.
    Min kæreste skulle ha været afsted, og jeg misundede ham gul og grøn, men han endte med at måtte blive hjemme pga. en firmafest. Og jeg har sku egentlig ondt af ham. Der er så SUPER fedt til DHB - ja der er mange piger - KØNNE piger, nøgne piger osv. Men det hører med når man kigger på biler ... Hehe

Men det ér nok dine hormoner der driller, der skal altså ikke særlig meget til! Slet ikke så "tidligt" i graviditeten. Heh ... Jeg er ved at have styr på mine, nu her næsten halvvejs! Men det har sku også været en kamp uden lige ...

• #2   1. jun 2009 Tja, jeg er nu heller ikke særlig god til at bruge de ord, det handler for mig om at jeg ikke kan fortælle en anden person at jeg elsker ham, føler det gør mig utrolig sårbar bla bla bla, måske han har det lidt på samme måde.
    Det er altid nemmere at sige at man elsker et program eller noget andet - end en person.
    Heldigvis ved kæresten herhjemme at jeg elsker ham, så det betyder ikke ret meget.

• #3   1. jun 2009 Han er heller ikke i tvivl om at jeg elsker ham. Hader bare mega meget mine hormoner lige nu og det gør han hader vidst bare mig oh mine hormoner, for han er da osse skide sur lige nu. Under ham så sandelig osse og komme afsted med gutterne, hvis jeg så osse bare havde den der indre ro med, at jeg ku stole på dem han skal være sammen med, og det kommer jeg aldrig til og gøre. Oveni det må jeg gå glip af min mors fødselsdag, fordi han SKAL bruge bilen inde på DHB, mine forældre bor i jylland, og vil ikke sidde i toget i 3 timer med en hund der har damp. Gad vide hva han ville sige, hvis jeg kom og sagde han ikke ku komme til sine forældres fødselsdag fordi jeg skulle bruge bilen?? Er bare træt af det, og sys sq ikke han kan være det bekendt, i hvertfald ikke overfor mine forældre som vi i forvejen ikke ser så tit.

• #4   1. jun 2009 Maria - måske han har det ligesom mig. elsker er et rigtig stort ord for mig, og der gik længe da jeg fandt sammen med Kim inden jeg ku' sige ''jeg elsker diig'' ligesåvel er det svært for mig og sige ej hvor er du smuk idag skat. jeg er dårlig til sådan noget, og grunden til det er at jeg er abnge for jeg blir såret. og han siger ''hvorfor siger du det'' ''hvad fedter du for'' el. sådan noget... har virkelig svlært ved det. og mange mænd viser ikke kærlig igennem ord !..

Lille Maria putte, stol for guds skyld på manden, vis ha, du elsker ham. sig til ham hvor meget han betyder.. ka' godt være han har svært ved og sige jeg elsker dig, men han viser dig vel kærlighed på en anden måde ?.. du skal os tænke på at hvis det er hans første barn, er der mange milliarder tænker i hovedet på ham hele tiden, det er jo en meget stor ting for en mand. en alllt for stor mundfuld og sluge på en dag.. han har brug for du viser ham at det han gør er godt nok , men kunne gøres bedre osv.. og ikke nok med det har du jo os en masse tanker.. og det spiller op mod hinanden.. + han mærker ikke baby, han bærer ikke rundt på baby, det er ikke til og forholde sig til når man er mand at man skal være far men ikke har noget med baby og gøre endnu.. lige lidt fra mig smiley

• #5   1. jun 2009 øøøøøj det blev langt, håber du forstår hva jeg mener

• #6   1. jun 2009 Lykke nr2, jep forstår dig så udemærket:0) Alt hviler i sig selv igen i det lille hjem. Vi burde ha nogle flere mænd herinde, som ku gi oss et hint om hvordan de tænker og tackler div ting, kan så udemærket godt forstå dem og den reaktion de kommer med, men hvor ville det være dejligt hvis de ku sætte ord på, bare af og til:0)

• #7   1. jun 2009 33uge, går lige og overvejer om jeg skal ta snakken med ham idag, lige nu orker jeg det bare, ville meget gerne sidde i et kølerum lige nu:0) Men tror desværre ikke han er til og stikke i, så kommer nok ikke til moar's fødselsdag iår, men næste år vil skide på om DHB falder på hendes fødselsdag igen, for så må det være min tur... så må han hoppe på tungen rundt på pladsen hvis han vil i bad, jeg skal jo heldigvis ikke lugte til ham;0)

Kommentér på:
Skide sur!

Annonce