sutte stop.. {{forumTopicSubject}}
ja nu har jeg flere gange for hørt mig hvordan og hvor leders og de ideer jeg fik her inde fra har ik hjulpet ellers har jeg givet mig for hurtigt ved ikk.. Men i dag fant jeg en saks og alle hendes sutter (på nær en) Jeg spurgte om vi skulle klippe dem i stykker og smide dem væk og så vil hun få en gave i morgen.. og den var hun med på.. hun hjalp mig med at klippe sutterne over og hun smed dem i skralde spanden.. det gjorde vi morges hun har sovet til middag uden sut og nu er hun kommet i seng uden sut.. jeg tror virkelig det var den bedste måde at gøre det på.. det er vildt dejligt. man skal bare være hård og kantant hvad det lige angår.
så nu skal jeg selvfølgelig en tur i fætter BR i morgen hehe
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Michela har være meget afhængig af hendes sut tit har vi bedt om at få den pga hun snakker med sutten i munden og vi kan slet ik forstå hende og hun vil bare ik af med sutte bare i 5 min.. så jeg er så glad for hun sover nu uden sut.. det er sku helt utroligt... det havde jeg aldrig troede.. det skulle jeg have gjort for længe siden.. troede bare ik det var så nemt.. ik når hun selv ved sutten er i stykker eller væk (smid i skraldespanden) heheh er faktisk lettet over det... så i morgen får hun en gave som belønning for det lovede jeg hende da hun klippede sutterne over og det må jeg hellere holde.. om hun kan huske det i morgen eller ej.. det har hun sku fortjent..
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
sutte stop..