{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Nu rabler det for min udlejer...! {{forumTopicSubject}}

ja hvad pokker skal jeg sige til ham?
for st gøre en lang historie lidt kortere startede det med at de siger til os at huset skal sælges , og hvis vi ikke vil købe skal det altså sælges, vi finder noget andet , komtakter dem, siger at vi har fundet noget andet og hvordan vi så lige gør, . det har de så aldrig sagt, og det ender med at jeg må opsige det, da vi jo havde fundet noget andet .... dejligt mange penge at smide ud af vinduet ... nu har han så lige ringet og skældt mig ud ! "ja jeg troede i var ude i dag !!!?" der kom ejendomsmægler for at tage billeder som aftalt ... jeg siger så pænt nej vi har jo de 3 månerders opsigelse (er betalt) ... jamen jamen ,, han havde en der kom og skiftede lås imorgen! nu gad han ikke være tælmodig mere .... så måtte han jo lave den aftale om! til mandag, så søndag var dedline!!(staves smiley ??) og så sagde jeg bare ÅH jamen hvad med ham klunseren der skal komme efter det vi ikke skal have med, møbler osv. han kan sq ikke komme i weekenden! udlejer siger så at det måtte vi jo finde ud af , jeg ku jo bare lade det stå så, det var han ligeglad med, bare affald var væk og rengørring gjort..

det skal siges at det var UISTANDSAT da vi flyttede ind, uden gulve osv.. vi har fanme lavet meget , og så siger han til mig at jeg ikke bare kunne efterlade det sådan her ,, øh nej vi er sq da ikke færdige, spasser altså..

hjælp ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu rabler det for min udlejer...!
Kommentér på:
Nu rabler det for min udlejer...!

Annonce