Kur {{forumTopicSubject}}
Hej..
Er der nogle der har prøvet at tabe sig, bare ved at spise sundere?
Skal tabe mig over brystet for at kunne passe en kjole jeg skal have på den. 30 maj. og så vil jeg også bare gerne tabe mig generelt over det hele, da vi skal til Frankrig til sommer og ville være dejligt at kunne toppe op i shorts uden at se dum ud..
Har fundet øvelser på nettet, der giver gode lår, arme, numse og flad mave.. Man skal følge øvelserne i 9 uger og det vil jeg til at starte med, så kan se nogenlunde ud til sommer.
Men at tabe sig rundt om brystet er nok ikke det nemmeste uden et fitnesscenter, men det har jeg slet ikke tid til. Er hjemme kl 17 hver dag og vil også gerne have tid til kæresten og mig selv..
Så derfor vil jeg lige hører om der er nogle der har tabt sig, bare ved at spise sundere?
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 281
men pøj pøj med det, det kan sagtens lade sig gøre!
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
Jeg har målt mig forskellige steder og vil så se om jeg taber mig når jeg måler mig..
Grundet til dette er at vi ikke har en badevægt, da jeg er lidt skruk overfor sådan nogle..
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 281
jun 2008
Så må jeg håbe det også er lidt om brysterne, men heller ikke for meget, for er glade for dem..
Men tak for dit svar..
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
håber ikke det for meget til besvær mvh herfra
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 3 Emner: 60 Svar: 138
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 98 Svar: 463
Ved at drikke friskpresset gulerods/æblesaft og frugt om morgenen til kl.12
derefter spiste jeg 2salater indtil kl. 18 hvor jeg spise alm. aftensmad...men meget lille portion. også drak jeg ca. 3-4 litter vand om dagen.
jun 2008
Jo da.. (link fjernet)
Der er en blå boks, hvor du kan se hvilke dele du kan træne. Man får bl.a. også vist øvelserne på siden.. Dog husk at lægge mærke til, at de forskellige øvelser skal gøres i nogle bestemte uger. F.eks. uge 1-3 må der kun laves nogle bestemte.. Men bare kig lidt på siden, så finder du nok ud af det
Ellers så bare spørg mig..
Belinda og simona-jessica-jesper
Hold da fast. Så må jeg hellere tage mig sammen og holde det..
Kan lige fortælle hvad jeg har spist de sidste 3 dage..
Morgenmad: En lille skål yoghurt samt 2 stykker frugt. Yoghurten spiser jeg, da den er god for min mave, da jeg har døjet meget med dårlig mave.
Middag: En stor salat med tun og lidt kyllingekød.
Aftensmad: Normal aftensmad, dog tilsat en masse grøntsager. Spiser en halv tallerken grøntsager inden jeg begynder på det andet, for så bliver jeg hurtigere mæt og grøntsagerne er jo sunde og gode
Og så drikker jeg rigtig meget vand. Er i hvertfald over 2 liter på en dag vil jeg skyde på, men det renser jo også kroppen godt ..
Kur