{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • Komfurtilslutning 600 kr.
  • Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåbs gave til en Pige..
  • #1   23. feb 2009 smykker med stjernetegn? dims til at ha dåbsattesten i som kan graveres på, smykke skrin ,gave kort til en baby butik .

• #2   23. feb 2009 ja de ting har vi også tænkt på... men det kunne være der var noget mere spænde hehe smiley

• #3   23. feb 2009 Hvis det er familie, så synes jeg du skal forhøre dig om der er andre der køber smykker, der er ikke meget ved at få et hav af smykker.
    Vi fik tripp trapp stol ,legetøj, tøj, dagmarkors, bestik med ingraveret navn, service, muiskuro til sengen - det er noget af det vi fik.. måske du kan bruge noget af det!

• #4   23. feb 2009 eller evt et gavekort til (link fjernet)

• #5   23. feb 2009 Til min niece gav vi, et lyserødt tæppe med brodering på... Vægt ved fødsel, længde, navn, osv. Super lækkert håndklæde med broderet navn. Og et stort billede jeg havde fået tegnet af hende og sat i ramme smiley

Det løb op i 1200kr. smiley

• #6   23. feb 2009 Den koster godt nok ikke 1000 kr, men jeg gav min venindes dreng en flagstang i sølv, det er noget som kan bruges hele livet, og så kan man jo vælge at ligge et gavekort ved, så i også betaler for at få navn og det på..

• #7   23. feb 2009 Smykker.
    Smykkeskrin.
    Skrin til min første tand/hårlok.
    Dåbsrør.
    Flagstang.
    Fotoalbum i søvl man kan få vildt mange søde.
    Tallerken
    Bestik.
    Sølvrangle.
    Sparegris.

Alt dette kan jo fås i de fleste smykkeforretninger og så kan du jo ønske dig det med indgravering evt.

Ellers kan man jo ønske sig gavekort til BabySam, BR, Diverse tøjbutikker osv.
    Ellers legetøj hvis der er noget i godt kunne tænke jer hun fik.
    Håndklæder og sengetøj med navn kan man også ønske sig.

Nå jaah forresten min søn fik det lækreste tæppe med navn og fødselsdata på de fås både i dreng/pigefarve det er super lækkert min søn elsker sit. Du kan se det her på www.sjovbog.dk

• #8   23. feb 2009 1000 tak for de gode råd tro vi køber et lille smykke og så en ting fra
    minegenverden.dk med navn på... smiley

Kommentér på:
Dåbs gave til en Pige..

Annonce