{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Aktiviter for mænd i Næstved.... {{forumTopicSubject}}

Nå.... min veninde og jeg står i den situation, at vi har hver vores kæreste..-hehe.. og de her mænd snakker meget godt sammen, når vi er sammen alle 4.. Men nu hvor jeg venter mig og min veninde og hendes kæreste har deres knægt.

Nu er det sådan at de her mænd ikke rigtig har nogen at snakke med om, de "problemer" som os kvinder, børn osv.. Men det er svært for dem begge at starte med at få et godt venskab hvor de kan snakke sammen.. Så min veninde og jeg har snakket om at få dem splejset sammen, så de kan få snakket sammen uden vi piger er der..-og nu til spørgsmålet...-Er der nogen gode steder i Næstved hvor de kan lave noget sammen og evt drikke en øl sammen..

Håber i forstår hvad jeg mener, ellers skal jeg nok prøve at forklar det nærmere..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiviter for mænd i Næstved....
  • #1   23. feb 2009 forstår godt dit spørgsmål... Men kender ikk lie pt. nogle steder...

Vi har også et vennepar hvor fyrene ikk snakkede så meget sammmen, når vi var sammen alle 4.. så jeg forslog dem at begynde og træne sammen, og efter ca 4 gange så snakker ellers sms'er de næsten hver dag med hinanden... De køre også tit en tur i centret og går ud hygger sig... Ved ik om det var en hjælp men det er hvad vi har haft held med....
    De er virkelig blevet gode venner... go mandag..

• #2   23. feb 2009 De er jo bare så svære de mænd.. For jo de har da også brug for at snakke med ander end deres kærester, de har da også nogel frustrationer og bekrymringer der skal snakkes om...

Det med at træne, dur nok ikke, da vi ikke bor i den samme by, der er 30 km imellem, men ellers var det jo et fedt forslag.. Med netop det formål at de vil begynde at sms´e sammen og kan læsse af på hinanden..

• #3   23. feb 2009 Ville os lige umidelbart foreslå træning(fitness) eller forbold måske.
    Min kæreste bruger tiden med vennerne på at lave bil eller bare drikke en øl snakke eller spille kort (hvis de virkelig keder sig)

• #4   23. feb 2009 Flopstar:
    Nå ja så kan det nok ikk lade sig gøre...!!
    Hos os samler de fast nogle andre fyre en lørdag aften og så spiller de poker.... det ved jeg er et rigtig stort hit... og så lære de også nogle andre at kende...

Kunne de ikk samle nogle venner begge to og så tage ud og bowle og drikke øl.
    I biffen og se en film.

Kommentér på:
Aktiviter for mænd i Næstved....

Annonce