{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

Skfte navn, mellem navn eller beholde???? {{forumTopicSubject}}

Ja det er måske lidt mærkeligt men går måske lidt at fortryder jeg valgte navnet Noah til min søn,.
Syns ALLE babyer hedder Noah, og ville gerne have han skulle ha haft et navn som alle andre ikke os hed,.
Er så MEGET i tvivl om jeg kan tillade mig af finde et andet navn til ham, har jo gået og kaldt ham Noah de sidste 4mdr,
Eller om jeg skal finde et mellem navn som ville passe godt til Noah??
Er bare så meget i tvivl? smiley
Hva ville i ha gjord? og nogen der har stået i det samme? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skfte navn, mellem navn eller beholde????
  • #1   21. jan 2013 Og det skal lige siges, han er ikke navngivet endnu, eller døbt smiley

• #2   21. jan 2013 Altså du får lige den peptalk jeg gir mig selv, når jeg kommer i tvivl om navnet:

Du skal da være fløjtende ligeglad med hvad andre kalder deres barn! Du har valgt NOAH, fordi det synes DU er flot!! Basta bum!!

Han har heddet det, de sidste mdr, og ja han er jo nok ligeglad, men hvorfor vælger et nyt navn BARE fordi der er mange der hedder det? Noah har jo altid været et populært navn?? Jeg kan forstå det, hvis du hele tiden har været i tvivl, eller at han ikke ligner en Noah?

Hilsen hende, som selv var meget i tvivl pga populariteten af navnet, men hvis søn også skal hedde Noah smiley

• #3   21. jan 2013 hehe, jeg var faktisk os meget i tvivl da jeg fødte ham, men alle syns han lignede en Noah, og ved ikke men tror enlig bare jeg er blevet vand til at kalde ham Noah, og derfor blev han ved med at hedde det, så har enlig være i tvivl lige fra da han kom til verden smiley
    Og nu er jeg bare begyndt at tænke rigtig meget over det igen.
    Og da jeg valgte navnet i min graviditet var jeg ene om at vælge det, og på det tidspunkt syns jeg faktisk ikke der var særlige mange der hed det, eller os vare det bare fordi jeg ikke lagde mærke til det, og har HELE tiden sagt jeg godt ville have et navn som ikke ALLE andre os hed..
    - Årh syns bare det er så svært. smiley

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #6   21. jan 2013 vi ændre os navn dog var han kun 3 dage gammel men gik fra kristian til nor

• #7   21. jan 2013 Monique var navngivet LÆNGE før hun overhovedet blev lavet. Har ALDRIG været i tvivl - hun er også den eneste i institutionen der hedder det smiley

• #8   21. jan 2013 Jeg tænker lidt at det kan da ikke komme som en overraskelse at Noah er er populært navn - det er da ikke inden for de sidste 4 mdr at det er eksploderet smiley

For 21½ år siden sad mine forældre med deres nyfødte pige og skulle finde et navn, flere var oppe at vende Rie, Isabella mv.
    De kiggede i en bog med navne og faldt så over Camilla og det navn fik jeg - de kendte ingen i omgangskredsen med det navn.
    Jeg blev døbt og blev større, begyndte i børnehave og VUPTI 3 på samme stue med samme navn. Begyndte i skole og igen 3 med samme navn.

Det kan faktisk være belastende at bære et "populært navn" og være en af mange i samme gruppe/klasse - ikke så meget pga navnet, men det er så svært at finde rundt i hvem folk henvender sig til smiley

• #9   21. jan 2013 Hvad hedder du da NMBP?

• #10   21. jan 2013 Altså kan hilse og sige at det er ligeså træls at hedde noget andre ikke har hørt før. Jeg hedder Mariane, og er altid blevet drillet med det.. Og som voksen skal jeg ALTID rette folk, fordi de siger Marianne.. Har altid drømt om at hedde Kamilla, for der var der 2 andre der hed i min klasse..

• #11   21. jan 2013 Noah her kommer til at hedde Noah Morgan N.. I tilfælde af flere Noah'er, så vil han formentlig (læs forhåbentlig ;)) blive kaldt Morgan - eller Noah Morgan.

Men min kæreste er meget hooked på det, og jeg har valgt at se bort fra populariteten, og nu elsker jeg det også smiley Vi kender ingen der hedder Noah (vi 'opdagede' navnet ved at blive introduceret for en venindes vens ven, som hedder Noa), så jeg tager det ikke så tungt, længere smiley

• #13   21. jan 2013 Du skal føle at navnet er perfekt til din søn, synes du ikke det, synes jeg da sagtens du kan kigge efter er anet nave, han skal have det hele sit liv, så du/skal være tilfredse med det smiley

• #14   21. jan 2013 Jeg har en søn på 4,5år der hedder Noah... Selv der var det et ret populært navn.... Og til trods for det er han den eneste i børnehaven der hedder det....

Min yngste hedder Nicki.... Også et letter populært navn... Men har endnu ikke stødt på andet end voksne der hedder det smiley
    Jeg var meget i tvivl om jeg synes Nicki lignede en Nicki, eller om han var en Emil... Men kæresten holdte fast på Nicki, og nu kan han slet ikke hedde andet....
    Jeg var i tvivl de første 2 uger, og allerede efter de 2 uger kunne jeg ikke forstille mig han skulle hedde andet...

Med Noah, der blev det besluttet da jeg var 19+2 at han skulle hedde Noah... Og kunne ikke forstille mig han kunne hedde noget som helst andet...
    Han har fået mellemnavnet Sonnich, så hvis han pludseligt havner i en klasse eller en vennekreds hvor de er flere med navnet kan han kalde sig Sonnich...

• #15   22. jan 2013 Syns lige i skulle have en opdate smiley
    - Jeg er nu fast besluttet på at min søn skal hedde Noah Emil Lorenzen.
    Emil til mellemnavn efter min afdøde morfar han hed Bent Emil smiley

Kommentér på:
Skfte navn, mellem navn eller beholde????

Annonce