{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåbs hjælp
  • #1   6. maj 2012 Til min store piges dåb, havde jeg hvis dug og lyserød tylbordløber..
    Hvide lys med pink tyl og glimmer.. forskellig farvede pynte blomster og nogle sommefugle/møl samt tulipaner (tror jeg har et album her inde)

vi fik alt muligt tærter mm, og til sidst kage.. Og vi lavede selv maden (:

Til den mindstes var der lyserød dug på, pink lys og sådan nogle baby knapper (fra creativ hobby)..

til mad fik vi: flæsesteg m det hele, islagkager (hjemis) og kage (:

Dog til min storepiges 1års fødelsdag var det mad ude fra, og de rbestilte vi det i Bilka det smagte super godt (:

• #2   6. maj 2012 Vi lavede cupcakes i massevis og så var det til kaffe og kage ..
    Jeg lavede små barnevogne og sutter i karton til bordpynt + spejle med bloklys og pyntesten på smiley

• #3   6. maj 2012 Vi havde hvid dug og lyserøde lys og servietter og så var vi ude og hente de der blade på ranker i naturen som vi så havde pyntet havetelte med så alle de der grimme jernstænger var fyldt med grønne blade... smiley

Ellers ikke den vilde pynt smiley

• #4   6. maj 2012 Vores søn skal dåbes den 1/7. Vi holder det på Koldinghus slot da vi vil slappe af, og nyde hans dag uden at lave noget som helst !:) vi har købt små blå barnevogne. Længer er vi så ikke nået;)

• #5   6. maj 2012
    Til min datters dåb, havde vi lilla dug på, pink & lilla bloklys, sommerfugle + barnevogne/sikkerhedsnåle i lyserøde osv. og blomster som pynt smiley Vi fik buffet, bestilte udefra, med både forret og hovedret, og så fik vi en kage med hendes navn på til kaffe smiley

Til min lille drengs dåb, som skal holdes den 17 Juni, skal vi have lyseblå duge på, grønne servietter som skjorter, grønne og blå bloklys, barnevogne/sikkerhedsnåle i blå som pynt, og så blomster + limefrugter smiley

Vi skal have mad udefra (kokken og jomfruen), med tunmouse til forret, stor buffet til hovedret, smiley Til dessert har vi bestilt en isbar fra et italiensk ishus her i byen, med lakridsis, bublegum is, ferreo roche is, og ananas is, + chokolade og bublegum guf smiley Og så skal vi også have lagkage med hans navn på til kaffen smiley

• #6   6. maj 2012
    Som bordkort får alle gæsterne et fodaftryk hvor der står "Oskar Valdemar's dåb, 17-06-2012", og et håndaftryk hvor der står deres navn, f.eks. "Farmor" smiley Og det gjorde de også ved vores datters dåb smiley

• #7   6. maj 2012 til Tobias' dåb lavede vi servietterne i lyseblå og mørkeblå skjorter. Oven på servietterne lagde vi sutter ud af karton hvor der stod ens navn på hvor man nu skulle sidde. Så blev der lagt forskellige bamse babyer også lavet i karton ud på bordene.
    Blomsterne husker jeg ikke lige, men ihvertfald blå bånd og vaserne. Det var så hvid dug smiley

• #8   6. maj 2012 Nu har jeg da fået en ide til lille Chanel dåb:-) tak piger

• #9   6. maj 2012 Vi har brugt storke, babyer, sutter og blomster til pynt.
    Vi har fået mad fra kokken og jomfruen og skal have det igen her den 3. Når Silas skal døbes.

• #10   6. maj 2012 vi har holdt 2 barnedåb, første gang lavede svigermor pynt + jeg købte noget, denne gange købte jeg tingene , begge gange har vi bestilt maden

• #11   9. maj 2012 Vi havde bare blomster på bordet. Jeg er ikke til det der lyserøde med små sko eller noget i den stil.
    Vi lavede selv maden. Tag selv bord med alt muligt.
    En del af det var noget der kunne laves i forvejen og fryses fx. frikadeller. Andet var noget der kunne serveres koldt, så man ikke havde for meget der sku varmes fx hamburgerryg.

Kommentér på:
Dåbs hjælp

Annonce