3.296 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

HJÆLP sygning af underkjole dåbs kjole HJÆLP sygning af underkjole dåbs kjole

hej jeg står og skal have syet en under kjole til min dåbskjole som min søn også havde på da han blev døbt...min lille datter skal døbes om lidt under en mdr. har købt stof. men kan simpelhend ik finde ud af og sy en. så ville høre om der er en her inde der muligvis kan hjælpe mig.? vi bor i randers. hilsen camilla og tommy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP sygning af underkjole dåbs kjole
  • #1   23. maj 2010 hvorfor skal der laves en ny underkjole?

Ved mange dåbskjoler er det nok bare at ændre båndne smiley

• #3   23. maj 2010 den Katja var i, var der 4 andre drenge der havde været i, der blev heller ikke lavet underkjolen om smiley

Der skulle dog for første gang lyserøde bånd i smiley

• #4   23. maj 2010 Jeg kan godt forstå du vil ha' lavet en anden underkjole til Nickoline så det bliver anderledes, og mere piget!
    - Det skal ikke være som alle andres:)..
    Pis jeg ikk kan finde ud af det, så ville jeg gerne ha' hjulpet dig Mille :* ..

• #5   23. maj 2010 Jeg tror godt jeg kan hjælpe dig hvis det er..
    Jeg bor i Randers og syer en del forskelligt

• #6   23. maj 2010 HEJ tanja ja det er nødvendigt at få laver en underkjole. for mads havde en blå underkjole. og den kunne man nemt se igenne stoffed da der er mange små huller i og blonder hvor man så skulle se underkjolen igennem. fik selv laver kjolen og bestemte selv hvordan den skulle se ud og hvad for noget stof den skulle lavet af da mads skulle døbes for 6år siden. og den dame som lavede den, er her desværrer ik længer så hun kan hjælpe mig igen. så med lige bestemt denne kjole er det meningen...

Kommentér på:
HJÆLP sygning af underkjole dåbs kjole

Annonce