2.129 visninger
|
Oprettet:

20. mar 2008 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
Combi-vogn {{forumTopicSubject}}
Nogle af jer herinde der er ejer af en combivogn?
Hvis ja,
Hvilket mærke?
Fordele?
Ulemper?
Da jeg syntes det er smart med 2i1, men den vi har kigget på er ca kun 71cm i liggemål, og det er jo ikke ret meget.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
MEN nøj hvor vi hurtigt fortrød..
Den var elendig at klappe op og ned, den bar vakkelvoren, axl var kold når han havde sovet uanset hvor meget tøj jan fik på, klapvognen var smal og havde elendig siddekomfort, og sådan kunne jeg blive ved..
Vi købte i stedet en billig barnevogn fra basson og en emmaljunga cerox klapvogn, og det har vi aldrig fortrudt..
Vi bruge klapvognen stort set hver dag, og axl kan sagtens få en lur i den, og er det køligt får han enten fodpose eller voksipose på.. Jeg forryder i hvert fald vi gav 8000 eller hvad det nu var for det første sæt..
Autostolen har jeg ikke noget at udsætte på, men de to andre dele var ikke fem flade hver
http://www.just4baby.co.uk/acatalog/Maxi-Cosi-Elea-3-in-1-Cabriofix-Pram-Travel-System-Total-Black-2013.html
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
Har også læst lidt om det ikke er det bedste de kan sove i feks når vejret blir lidt køligt.
Men der er sååååå mange barnevogne og vælge i mellem det er helt forfærdeligt
Jeg er nemlig rigtig kræsen, og vi har været ude og kigge lidt, men ikke rigtig noget der faldt i min smag.
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 165
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Den kan selvfølgelig stadig bruges, for den er super kvalitet, men det er så meget nemmere med paraplyklapvognen. Havde jeg vist at den ikke vill blive brugt mere, havde jeg hellere taget slæbet med den store barnevogn.
Men det er jo meget forskelligt efter behov.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 7 Svar: 88
Combi-vogn