{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Combi-vogn
  • #2   21. aug 2013 Vi havde en cabriofix elea fra maxi così til at starte med.. Vi valgte den fordi den kunne ligge bagi vores bil, en Chevrolet spark, og fordi vi synes det var smart med en lille fix vogn som ikke fyldte alverden og var let at transportere, vi boede i Århus c på 3.sal..
    MEN nøj hvor vi hurtigt fortrød..
    Den var elendig at klappe op og ned, den bar vakkelvoren, axl var kold når han havde sovet uanset hvor meget tøj jan fik på, klapvognen var smal og havde elendig siddekomfort, og sådan kunne jeg blive ved..
    Vi købte i stedet en billig barnevogn fra basson og en emmaljunga cerox klapvogn, og det har vi aldrig fortrudt..
    Vi bruge klapvognen stort set hver dag, og axl kan sagtens få en lur i den, og er det køligt får han enten fodpose eller voksipose på.. Jeg forryder i hvert fald vi gav 8000 eller hvad det nu var for det første sæt..
    Autostolen har jeg ikke noget at udsætte på, men de to andre dele var ikke fem flade hver
    http://www.just4baby.co.uk/acatalog/Maxi-Cosi-Elea-3-in-1-Cabriofix-Pram-Travel-System-Total-Black-2013.html

• #3   21. aug 2013 Vi har godt nok ikke lige plads mangel ang bil, så den ville jo være perfekt når den ikke er så stor.
    Har også læst lidt om det ikke er det bedste de kan sove i feks når vejret blir lidt køligt.
    Men der er sååååå mange barnevogne og vælge i mellem det er helt forfærdeligt smiley
    Jeg er nemlig rigtig kræsen, og vi har været ude og kigge lidt, men ikke rigtig noget der faldt i min smag.

• #4   21. aug 2013 Jag har en Bugaboo cameleon3, og jag ELSKER den vagn, jag bruger min vagn riktigt meget, flere gange om dagen og den er så nem att komme runt med. Den vejer intet og får plats i vores bil (golf3) Den er vändbar og så er den super flot smiley ulempen er att det er lidt svært att komme til kurven der under men når du har klapvognsdelen på er der masser med plats.. og så er den dyr men værd hver eneste krona smiley

• #5   21. aug 2013 Og den er simpel men nem, søg på youtube så får du se smiley

• #6   22. aug 2013 Vi har en emmaljunga combi edge! Og den elsker jeg! Savner dog bare nogen svinghjul, men den er dejlig smiley

• #7   22. aug 2013 Vi har både en combi og en alm barnevogn. Combivognen er super lækker at have med når man er på tur, for han sidder bare bedre i combivognen smiley Vi købte en Brio Sense barnevogn og den er SÅ lækker. Den fylder intet når kassen er klappet sammen, så vi har uden problemer kunne få den i vores Honda Civic '09.

• #8   22. aug 2013 Vi købte en fra Basson. Vi var rigtig glade for den da han var lille, men i dag er det lidt spild. Hellere barnevogn og paraplyklapvogn i dag, men da han var mellem 3 og 10 mdr var den fantastisk.
    Den kan selvfølgelig stadig bruges, for den er super kvalitet, men det er så meget nemmere med paraplyklapvognen. Havde jeg vist at den ikke vill blive brugt mere, havde jeg hellere taget slæbet med den store barnevogn.
    Men det er jo meget forskelligt efter behov.

• #9   22. aug 2013 Jamen jeg tror også vi satser på en barnevogn, så kan klapvognen komme senere smiley

Kommentér på:
Combi-vogn

Annonce