{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Putte
Putte
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Hvilken vogn??? {{forumTopicSubject}}

Er virkelig totatl lost i hvad vi skal vælge.
Jeg ved det skal være en emmaljunga og nok også en combi, men er stadig lidt i tvivil om det også...
Men hvis det er combi så ligger jeg mellen den der hedder edge duo eller nitro city med city bag... Er virlekig i tvivl, så kunne godt bruge lidt hjælp ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ting til genbrug 625 kr.
  • Oprydning i haven 3.000 kr.
  • Tømrer 1.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.500 kr.
  • Tilslutning af el ifm opvaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken vogn???
  • #1   20. feb 2010 hm..

Vi er selv skudt i emmaljunga, men valgte barnevogn fra og købte emmaljunga cerox 360' ( forgænger til nitro city) og en voksi pose.

Men er I høje? De kan jo ikke ligge så lang tid i en combi som i en rigtig barnevogn.

Vi er begge høje og har fået en lang dreng. Men er ikke i tvivl, ved den evt næste skal vi have en emmaljunga barnevogn, men der skulle vi også have hus...

• #2   20. feb 2010 Ville så aldrig vælge en combi vogn, medmindre det er som ekstra vogn .

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#3   20. feb 2010 Jeg er ikke høj og manden er vist 180 eller der omkring... Vi bor nemlig i lejlighed og er derfor sikker på at jeg vil få brugt en klapvogn mere...
    Hvordan synes i det fungerede med bare voksiposen og klapvognen??

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#4   20. feb 2010 Anna:
    Hvorfor??

• #5   20. feb 2010 Vi har en Emmaljunga Bigstar Suprieme Uniq. er super glad for den.
    men det kommer vel også an på hvilke behov man har ; )
    Ved ikke der er vel større ligge mål i en vogn som bigstar end som i en combi????

• #6   20. feb 2010

De kan ikke ligge i den ret længe pga liggemålet og de fleste dagplejer tager ikke combi vogne af netop samme grund (:

Så jeg ville da til hver en tid vælge en barnevogn som 1 priotet

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#7   20. feb 2010 Marlene: En bigstar har et liggemål å¨97 og combi på80..

Anna:
    De fleste dagplejere/vuggestuer stiller kryber til rådighed... Men om det har det eller ej, så er det ikke noget som er med i vores beslutning, for vil ikke have en ny vogn hos min dagplejer, så det vil blive en gammel brugt en smiley

• #8   20. feb 2010 følg dit hjerte:-) tag i butikken afprøv den kør med den, vip med den pak den sammen osv... det var sådan vi valgte: har en emmaljunga big star suprime tror jeg den hedder

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#9   20. feb 2010 ved godt det md liggemålet men tror ikke vi har behov for det store liggemål....

Men spørgsmål ligger mere på hvilken af de to combi vogne jeg skal vælge...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#10   20. feb 2010 Michelle :
    Tror jeg har kørt med alle vogne, har arbejdet i en kære børn smiley

Er bare så meget i tvivl....

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#11   20. feb 2010 Mor til Emily&Fillip :
    Det tror jeg nu også at de vil gøre ingen tvivl, men ved bare at jeg ikke vil lade den stå der hele ugen, og gider ikke slæbe den ind og ud af bilen hver dag... Dovenskaben længe leve smiley

• #12   20. feb 2010
    Ok, men den lille skal jo også sove derhjemme f.eks. i weekenden når det bliver større ..

Ja nogen steder kan du låne en vogn, men alligevel .

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#13   20. feb 2010 Tror bare vi skal bruge den i hverdagen her hjemme smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#14   20. feb 2010 Anna :
    Så kan den jo sove i sin seng, eller i klapvognen smiley

• #15   20. feb 2010 Ja og hvad så når dit barn ikke kan være i combivognen mere ?

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#16   20. feb 2010 Klapvognen smiley

• #17   20. feb 2010
    Nej en klapvogn er jo heller ikke lavet til at sove i .
    Jo man kan selvfølgelig ligge den ned hvis man er på tur, men man stiller jo ikke sit barn ud i haven, i klapvogn for at sove ..

& man kan i hvert fald heller ikke ligge sit barn ud i en klapvogn om vinteren .

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#18   20. feb 2010 Det kan man altså godt... en voksi pose og et forlæder er nok... Men har nu heller ikke nogen have da vi bor i lejlighed og derfor regner jeg ikke med at vi skal have vores barn ude og sove...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#19   20. feb 2010 Mente med at sove ude om vinterne at det godt kunne lades sig gøre... Ville nu ligge en madras i hvis det skulle blive aktuelt, hvilket jeg ikke tror da vi ikke har mulighed for at sove ude smiley

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#22   20. feb 2010 Synes ikke rigtig at der findes nogen smart lille barnevogn ???

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#23   20. feb 2010 Jo det har vi, men man kan ikke rigtig sove derude, det er lige ud til bilos. og den er også alt for lille...

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#25   20. feb 2010 Nej det har vi desværre ikke smiley

Jeg er ikke rigtig til brio, har kigget på dem, men kan ikke rigtig enes med dem smiley

• #26   20. feb 2010 vil vælge en barnevogn og ikke en combi pga de ikke har et stort ligge mål

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#27   20. feb 2010 Jeg har ikke brug for liggemålet smiley

• #28   20. feb 2010 Et lille forslag til Er glad igen smiley da vi boede på 4 sal havde vi ingen altan.. Men når vores dreng skulle sove blev vinduerne åbnet for vidt gab også med tøj passende på så er det da næsten som at sove ude:o) Plus der blev luftet godt ud:o)

Vi købte en brugt combivogn til den mindste søn, var rigtig glad for den i starten brugte den til han var ca 8 måender. Men nu er den solgt. og han ligger i en stor barnevogn nu.. Tror ikke det går i længden med at ligge dem i klapvogn... Hva med selen den kan ikke spændes fast nogen steder...

Men håber i finder en passende vogn til Jer..

•  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

#29   20. feb 2010 Mette H :

Er sikker på at vi nok skal finde ud af hvad der er bedst for os smiley

Tror slet ikke det med klapvogn vil blive aktuelt da jeg bare vil vælge at bruge sengen istedet når der alligevel skal soves inde...

• #31   21. feb 2010 Det har fungeret perfekt, vi bor nemlig også i lejlighed.

Han sover stadig i den og bruger stadig voksi.

Kommentér på:
Hvilken vogn???

Annonce