Søskendevogn {{forumTopicSubject}}
Vi har lige pt den store diskussion herhjemme om udstyret, når vi nu bliver en til.
Axl vil være knapt 2 år når bønnen kommer til verden, og det er vinter.
Dan synes vi skal købe en søskendevogn, jeg har kigget lidt på nettet, men kan simpelthen ikke finde hoved og hale i alle de modeller der er..
Nogle af dem er 'dobbeltdækkere' imens andre er mere som en alm tvillingevogn.
Den jeg har fundet som jeg umiddelbart synes bedst om, er fra babysam, en teutonia med lift i den ene side - men kan sådan en fætter gå igennem en alm dør? Altså en søskende/tvillingevogn generelt?
Alternativet er at købe endnu en barnevogn og lade Axl sidde på sæde/ståbræt på den når vi skal noget, eller købe en lille kombivogn som vi medbringer sammen med den klapvogn vi har allerede - vi har en stor bil, så der kan godt være to vogne bagi, men så er der jo ikke plads til så meget andet. Vi er en meget aktiv familie der bruger meget tid rundt omkring i det ganske land og det er vigtigt for os at finde en god løsning så vi stadigkan komme rundt uden for meget fikumdik..
Hvad gjorde I?
Og kan i evt. Anbefale en god søskendevogn der passer til en spæd og en krudtbanan på 2år
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.749
Jeg har denne her:
(link fjernet)
Og ELSKER den... den kan sagtens gå ind af en alm dør og bruger den rigtig meget når jeg har begge piger med eller vi går en tur...
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Vi har valgt den fordi den var god og nem at køre med. Nem at slå sammen og så virkede den god generelt.
Den kan komme igennem vores de alm døre som kan lukke helt op. Dog ikke den i skuret, da den ikke kan åbne hele vejen rundt. Hvis man kan sige det sådan. Den rammer dørhængslet.
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
Og så havde vi en tvillingklapvogn til når vi skulle noget. Jeg ville ikke have undværet nogen af dem, men min mand er også sømand, så er jo selv med dem i perioder.
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Søskendevogn