{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søskendevogn??
  • #1   2. jan 2011 har en veninde der er super glad for denne vogn du har kig på.

Personligt kan jeg ikke li den,
    -da jeg gerne vil kunne ha børnene i min retning (det er jo mens de er små, de ikke har noget imod at kigge på deres mor smiley )
    -Jeg kan ikke li den ene sidder foran den anden,
    -ej heller at begge børn ikke kan få en lur samtidig i den.

Derfor vælger jeg en hvor de sidder ved siden af hinanden, men den har så også ulemper så som:
    - fylder meget især når den skal ind i butikker
    - fylder meget når den bliver slået sammen

det er jo alt efter hvilke behov man har, vi skal bruge vores til at gå tur, afhentning af den store i dagplejen, så bare børne sidder godt, og moderen har det godt med det =)

• #2   2. jan 2011 Den du linker til tror jeg er meget mere parktisk, hvis man fx skal meget med offentligt transport, ved at ungerne ikke fylder så meget smiley

• #3   2. jan 2011 Nu har jeg ikke 2 børn, men jeg tror jeg ville være nødt til at bytte op på dem ofte hvis de sad bag hinanden hvis begge har det som Katja har det, hun vil se hvad der sker, og det er svært hvis der sidder en foran smiley

• #4   2. jan 2011 Venter nr 2 til april -
    Vi var også helt sikre på vi ville have en side og side klapvogn men da vi så hvor nem foran og bagved klapvognen var at klappe sammen, lidt den fyldte, lidt den vejede og hvor nem den var at komme alle steder med, er vi meget i tvivil...
    Min dreng er 19 mdr når den næste kommer til marts.

Lolise -Mor til to DEJLIGE UNGER-
    Skal lige forstå dig ret, mener du kun den er praktisk hvis man skal med offentlig transport?

Tanja *Katja d. 26 maj 2009
    Vi har også en dreng der gerne vil se noget men han kan jo se til siderne og fra en helt anden vinkel nedefra. Hun sagde i butikken at de fleste børn helst ville sidde nederest fordi de syntes det var sjovest.. Men ved ikke helt er meget i tvivl..

Modtager meget gerne forslag til køb af søskende-klapvogn smiley

• #5   2. jan 2011 <3Prinsen & prinsessens mor<3 R
    Ja lige pracis sådan jeg tænker og derfor det er så svært for vi er tit på ture/ude og handle og tit ude og gå lange ture..

• #6   3. jan 2011 ja, det ville jeg mene, altså, den fylder ikke meget mere end en enkelt vogn, den er nemmer at komme rundt med.. jeg ahr to børn med 26mrd mellem, og jeg har dog aldrig brugt søskende vogn, syntes det var spild af penge smiley

• #7   3. jan 2011 jeg overvejer denne som søskendevogn:)

(link fjernet)

• #8   3. jan 2011 jeg synes også det er et svært valg, synes ikke der er den perfekte vogn, men jeg vil nu helst kunne kigge på mine børn, og kunne snakke med dem om turen og se hvad der fander deres opmærksomhed på turen og kunne se de pejer på ting. så vi køber en emmaljunga tvillingeklapvogn med svingbar hjul foran.

Jeg kunne godt tænke mig begge vogne, men men når jeg komme på basel handler jeg nok mest om formiddagen så jeg slipper for at handle med resten af byen smiley og så er det kun et barn og en enkelt klapvogn/barnevogn, så jeg priotere det andet, hvis hele familien skal handle så må ungerne sidde i vognen =)

• Pia J
    Pia J Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #9   14. mar 2011 Hejsa

Personligt ville jeg ikke vælge den, da det må være træls for den "nederste" barn ikke at kunne se frem.
    Jeg ville nok vælge en som denne http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/klapvogne/teutonia/teutonia-team-cosmo
    Men det er jo en smags sag ;o))))

Kommentér på:
Søskendevogn??

Annonce