982 visninger
|
Oprettet:
Søskendevogn?? {{forumTopicSubject}}
Er på udkig efter en søskendeklapvogn og vil gerne høre hvad jeres erfaringer er om side om side eller foran og bagved??
Har fået anbefalet den her i Babysam http://philandteds.com/products/push/vibe
På forhånd tak
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Personligt kan jeg ikke li den,
-da jeg gerne vil kunne ha børnene i min retning (det er jo mens de er små, de ikke har noget imod at kigge på deres mor
-Jeg kan ikke li den ene sidder foran den anden,
-ej heller at begge børn ikke kan få en lur samtidig i den.
Derfor vælger jeg en hvor de sidder ved siden af hinanden, men den har så også ulemper så som:
- fylder meget især når den skal ind i butikker
- fylder meget når den bliver slået sammen
det er jo alt efter hvilke behov man har, vi skal bruge vores til at gå tur, afhentning af den store i dagplejen, så bare børne sidder godt, og moderen har det godt med det =)
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 100
Vi var også helt sikre på vi ville have en side og side klapvogn men da vi så hvor nem foran og bagved klapvognen var at klappe sammen, lidt den fyldte, lidt den vejede og hvor nem den var at komme alle steder med, er vi meget i tvivil...
Min dreng er 19 mdr når den næste kommer til marts.
Lolise -Mor til to DEJLIGE UNGER-
Skal lige forstå dig ret, mener du kun den er praktisk hvis man skal med offentlig transport?
Tanja *Katja d. 26 maj 2009
Vi har også en dreng der gerne vil se noget men han kan jo se til siderne og fra en helt anden vinkel nedefra. Hun sagde i butikken at de fleste børn helst ville sidde nederest fordi de syntes det var sjovest.. Men ved ikke helt er meget i tvivl..
Modtager meget gerne forslag til køb af søskende-klapvogn
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 14 Svar: 100
Ja lige pracis sådan jeg tænker og derfor det er så svært for vi er tit på ture/ude og handle og tit ude og gå lange ture..
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
(link fjernet)
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
Jeg kunne godt tænke mig begge vogne, men men når jeg komme på basel handler jeg nok mest om formiddagen så jeg slipper for at handle med resten af byen
mar 2011
Følger: 1 Svar: 5
Personligt ville jeg ikke vælge den, da det må være træls for den "nederste" barn ikke at kunne se frem.
Jeg ville nok vælge en som denne http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/klapvogne/teutonia/teutonia-team-cosmo
Men det er jo en smags sag ;o))))
Søskendevogn??