{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.888 visninger | Oprettet:

emmaljunga barnevogn {{forumTopicSubject}}

hej.
Jeg købte i midt 2009 en emmaljunga big star supreme i sort og lime. Er superglad for vognen, men opdager at den er begyndt at flosse i stoffet hvor der er farve. både på vognen og pusletakse, ydermere er den begyndt at synke ved styret, og to af trykknapperne virker ikke.
Er skide avelige over det, da det er en dyr vogn.
Er der andre der har oplevet det? og i så fald hvad gjorde i ?
Jeg har tænkt mig at tage i kære børn idag og brokke mig over det. det er der den er købt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  emmaljunga barnevogn
  • #1   4. maj 2010 Altså hvis den er købt i butik så er det bare med at tag der over med den og brokke sig. Der er jo 2 års klageret


  • #2   4. maj 2010 tror jeg vil sætte mig og læse mine rettigheder igennem, så de ikke kan give mig en eller anden åndsvag undskyldning. For sådan som den ser ud nu, vil jeg frygte hvordan den ser ud når en gang barn nummer to kommer, og købte netop en dyr model fordi den skulle holde til to børn.

  • #3   4. maj 2010 ja det vil jeg også sige.. de skal nok komme med mange undskyldninger..

  • #4   4. maj 2010 Jeg har også en, ældre dog, men den synes jeg også synker i styret. På den måde at når barnet sidder eller ligger i vognen, så hælder den ganske meget fremover og det er lidt træls at køre med. Aner ikke hvad man kan gøre, men ville gerne vide det......
    Har slet ikke det problem med min Oddervogn..


  • #5   4. maj 2010 Vil også snakke pænt til dem i butike, vil bare kende mine rettigheder smiley

  • #6   4. maj 2010 du skal bare gå ned i butikken med din bon så sender de den ind til reperation opstramning og hvad der ellers skal til. de er altså rigtig søde til at reperere emmeljunga når der er noget... den er under 1år ikke?

  • #7   4. maj 2010 jo det er den

  • #8   4. maj 2010 Alt man har papir (bon på er der 2 år på det siger loven, har selv læst det emnepå handelskolen, køber du fx en brugt bil og der er en kvitering, underskrift osv og den brænder sammen er det ikke bare ærgeligt der er der også 2 års garent hvis hele moteren fx brænder sammen osv

  • Kennet M
    Kennet M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Svar: 45
    #9   4. maj 2010 Der er som udgangspunkt 2 års reklamationsret på alt, hvad man som privatperson køber hos en erhvervsdrivende. Altså ikke 2 års garanti! Der er meget stor forskel!

    Derudover kan butikken/producenten osv vælge at yde decideret garanti, men det er frivilligt. Reklamationsretten kan dog ikke fraviges. De første 6 måneder skal sælger bevise at det er køber der har lavet fejl, de næste 18 måneder er det købers ansvar at bevise at fejlen var tilstede ved købet. I praksis snakker man om en formodningsret, hvilket betyder at de første 6 måneder næsten svarer til en garanti. Hvis fejlen opstår i den periode, betragtes det som en produktionsfejl. Man har dermed ret til ombytning eller penge retur, afhængig af produktets kompleksitet.

    Gå ned i butikken og klag din nød. Men lad være med at angribe ekspedienten. Det er ikke vedkommendes fejl, og det hjælper med garanti ikke på noget som helst.



  • #10   4. maj 2010 derfor købte jeg ikke en Emmaljunga vogn, men en ældre oddervogn emmaljunga vogne er meget blå i det, og kvaliteten er ikke hva den har været desværre


  • #11   4. maj 2010 altså gå da bare ind med vognen, er ganske sikker på de bare ordner den for dig... ellers er der på mit stel i hvert fald, to knapper eller noget man kan trykke på, for at stramme fjedrene i stellet.

  • #12   4. maj 2010 Så har jeg været derinde, og de vil ringe til emmaljunga, så nu er jeg spændt på hvad de siger smiley

Kommentér på:
emmaljunga barnevogn

Annonce