{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.823 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Barnevogn.. Emmaljunga, odder, teutonia osv. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg fik lokket faren med ud og se på vogne i går - han havde som start den indstilling at det skulle være en vogn til 3000-5000 kr, men ja mand som han er gik der "bil-gen" i den.
Så med andre ord synes han det skal være en Emmaljunga big star supreme.

Hvad har I at sige om den i forhold til odder vogne og teutonia vogne?
Altså kort sagt, hvad er erfaringerne med disse 3 mærker?

Vi har set på alle de vogne der var at finde i Odense - disse 3 mærker var de eneste, der gik gennem farens krav om stabilitet i stellet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn.. Emmaljunga, odder, teutonia osv.
  • #1   29. jun 2012 Ved ikk så meget om vognene, men vil lige sige at det da er dejligt med en herre der ved hvad han går efter.. smiley

• #2   29. jun 2012 Jeg har emmaljunga Big star supereme og sys det er en rigtig go vogn og er glad for min den er os nem at slå samme. Når man skal have den med i bilen smiley ve ikke så meget om de andre men ved Odders vogne os er rigtig gode .

• #3   29. jun 2012 Vi har en Odder barnevogn og er mega glade for den. Den har et stort liggemål hvilket er et kæmpe plus når man har en lang dreng smiley Den er nem at pakke sammen også er den robust. Klapvogn har vi en Teutonia som vi også er rigtig for den er stor men også nem at klappe sammen og holder godt - den er 6 år gammel og det er ikke at se på den. Men barnevogn vil jeg helt klart vælge en Odder smiley

• #4   29. jun 2012 Vi har en big star supreme og vi elsker den.. kan ingen ting klage over den..

Har et sæt venner der har odder og de har desværre kun haft problemer med den.. men ellers har jeg kun hørt godt om odder og emmaljunja..

• #5   29. jun 2012 Tror der er rigtig mange delte meninger om hvilken vogn der er den bedste, for der er jo forskellige behov.. Vi har valgt en Brio Sense, fordi det er den der passer bedst til vores behov, men derfor kan det jo sagtens være Emmaljungaen der passer bedst til jeres behov.. smiley

• #6   29. jun 2012 vi vil også gerne have en emmaljunga b.s.s.
    Vi var ude og kigge på den, og stod og snakkede med en sælger.
    Han sagde det var en rigtig god vogn, men hvis man gik efter kvalitet, så skulle man hellere tage en odder.
    Emmaljunga var ikke dårlige, men odder var bare lige en lille smule bedre..
    Synes bare at designet er meget pænere på emmaljunga.

Tror det hele er en smagssag..
    Held og lykke med at finde den rigtige smiley

• #8   29. jun 2012 jeg er klart til odder mest pga stellet som har stel hele vejen rundt om barnevognen..jeg er klart til ammaljungas design men for mig er det vigtigere at vognen fungere optimal og ikke hænger inden for de første år

jeg har hørt flere der siger emmaljungas kommer til at hænge, jeg har fx en vendinde der har emmaljunga big star supreme hendes hænger allerede nu og den er trods alt kun 1,½ år gammel forretningen mener ikke de kan gøre noget ved det da det er en svaghed..

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

#9   29. jun 2012 Vores behov er lidt krævende - det er et must vognen er temmelig terrængående,let at skille ad og har god isolering/ventilation - da den vil blive brugt temmelig meget.

Derudover må kassen gerne kunne klappes sammen ved I egentlig om de kan det odderne og big star supreme?

• #10   29. jun 2012 Odders kasse kan hvis.. Mener ikk Emmaljunga kan...

• #11   29. jun 2012 emmaljunga kan godt klappes sammen i kassen..
    Men det er jo ikke meget lavere den bliver.
    Har en veninde hvor de klapper kassen sammen hver gang den skal i bilen, for at den kan være der.. Så lidt hjælper det da..

• #12   29. jun 2012 vi har en oddervogn og en billig 3000 kr vogn, og jeg er ikke i tvivl om at oddervognen er alle pengene værd!!!! elsker den vogn, den er godt 3 år gammel og kører stadig som en drøm, og er 100% stabil, den kan uden problemer have vores søn på godt 3 år i den ene ende og lillesøster på 10 mdr i den anden ende, den hænger slet ikke til trods for stor vægt, den er nem at klappe sammen, og kan komme i de fleste biler også små biler da det hele kan klappes sammen...

skulle jeg købe vogn idag, ville jeg klart vælge en odder på x-dream stel (vi har standard men x-dream fylder endnu mindre) og så ville jeg have en zip kasse ;o) den fandtes ikke da jeg købte ;o)

jeg kan ikke sige noget om emmaljunga og teutonias barnevogne, jeg har aldrig haft sådan en, men vi har en emmaljunga klapvogn, som vi langt fra er tilfredse med..

• #13   29. jun 2012 Emmaljunga helt klart. Har også haft Brio synes stadig at Emmaljung er bedst. Jo min søster har en Odder og der er en masse irreterende ting feks kan ryglændet så barnet kan sidde op, ikke blive oppe det falder ned hele tiden. Men det kommer jo helt an på hvad man skal bruge den til og hvad man kan lide.

• #14   29. jun 2012 vi har en odder zip og vi elsker den, bruger den virkelig meget og den holder bare til det smiley

• #15   29. jun 2012 Odder

• #16   29. jun 2012 Har en Odder og elsker den:-)

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

#17   29. jun 2012 Tror ikke der er meget at gøre her smiley
    Faren er en ægte mand - når har har bestemt sig for noget bliver det sådan. Hans udvalgte er big star supreme.

Problemet i Odense er at Odder kun forhandles af babysam - og der synes jeg virkelig kundeservice er et ord der ikke kan indgå i deres ordforråd...

Vi var derinde 30 min. i går uden en eneste gang at blive spurgt om de kunne hjælpe med noget - på trods af der var 10-12 på arbejde.
    Da vi så spurgte om ikke de kunne få en ned til barnevognsafdelingen (hvor vi stod 3 par) sagde de bare at de havde travlt og ville sende en ned når de havde tid. Efter 7 min. yderligere venten var Flemmings tålmodighed væk - så vi forlod butikken smiley

Butikken er nærmest delt i 2 dele - oppe i den forreste er der tøj osv. Mens der i den bagerste er møbler, vogne osv.
    Samtlige 10-12 ekspedienter befandt sig konstant i den første del - undtagen når de forvildet foer ud på lageret for at finde et eller andet.

Så vi bliver ikke babysam-kunder - vores penge bliver sandsynligvis lagt i ønskebørn - hvor vi fik rigtig god vejledning uden salgstale i 40 minutter - og i øvrigt blev spurgt om vi havde brug for hjælp inden for de første 20 sekunder i butikken.

Jeg kunne godt lide odder enjoy - og ville da gerne have hørt en babysam-ekspedients sammenligning af denne med emmeljunga big star supreme. Men når de nu ikke er beredvillige på det må jeg jo nøjes med min egen hurtige sammenligning der ikke gav den store forskel.

Heller ikke på nettet synes jeg det virker som om der er de store graverende forskelle - der er primært positive erfaringer med begge modeller.

• #18   29. jun 2012 Her kører vi Emmaljunga Big Star Uniq og er meget glad for den! Den er et år gammel og hænger ikke. KUN hvis han sidder for langt fremme, så vægten ryger frem.

Den kan klappes helt sammen i kassen, det samme kan liften. Med Uniq-stellet kan stellet også klappes helt sammen, og hjulene kan tages af.

Det er en rigtig lækker vogn, og jeg er meget meget glad for den! Har også købt Emmaljunga klapvogn.

Jeg har prøvet at have en Odder i min bil, og jeg syntes altså slet ikke den var lige så god at slå sammen.

• #19   29. jun 2012 jeg ville vælge en uden klik system - odder dækker hele kassen ved stellet , men ja andet uden klik system

• #21   29. jun 2012 jeg har en Big star Supreme og er glade for den, og må jeg lige knytte en kommentar til din Babysam oplevelse, det er nøjagtig det samme i Silkeborg, derimod hvis man kører over på den anden side af gaden i Ønskebørn, får man AL den vejledning og høflig betjening man ku ønske sig!!

• #22   29. jun 2012 Til den med Babysam og service, så er det heller ikk jordens bedste service de har i Esbjerg.. Det står sq nok i personalehåndbogen.. Til gengæld den butik de lige har lukket i Ribe, der var super service lige fra man trådte ind af døren.. Selv da de næsten ingen varer havde tilbage og var 2 dage fra at lukke..

• #23   29. jun 2012 babysam herude har åbenbart meget bedre service end andre steder smiley vi kommer både i Tarm,Herning og Holstebro og her er servicen 110% i orden.. der er lynhurtig hjælp at hente og de spørger om man har brug for hjælp inden for det første minut.. Her synes jeg babysam har bedre service, udvalg og tilbud end ønskebørn smiley jeg vil til en hver tid foretrække babysam frem for ønskebørn vi bor dog tættere på ønskebørn og har derfor brugt den ind imellem:)

• #24   29. jun 2012 Har lige købt en Big Star suprême i dag. Godt nok brugt til et barn, men den hænger ikke eller noget, den er virkelig lækker, og kassen kan gøres helt flad da man kan lægge bøjlerne under madrassen helt ned, så den fylder intet. Har en Odder vogn i forvejen, og den fylder a helved til i bilen, stellet er tungt og synes den er tung at gå med.

• #25   29. jun 2012 Jeg ville i øvrigt heller aldrig smide så stor en ordre hos babysam. Servicen er simpelthen alt alt for ringe!

• #26   30. jun 2012 Har du overvejet en emmajunga Nitro City eller en af de andre stel og så med en City Bag på.. Vi køber i Roskilde hos kære børn, der ligger man 500kr i depositum og kan så hente den når som helst og betale resten når man henter, hvor i babysam skulle vi ligge 25% af beløbet og de ville ha' at vi skulle bestille den 3 måneder før vi skulle ha' den.. Har nogle venner som købte Big Star suprême og er meget glad for den men selvom at de har en ok stor bil så har de alligevel efter 2 mdr. købt en basson klapvogn da den blev for stor og besværlig at pakke ind og ud af bilen, så nu bruger de den kun når hun går små ture hjemmefra og tager kun klapvognen og en voksi med når de skal ud..

• #27   30. jun 2012 Her er der også fantastisk service i babySam.
    De er der med det samme, og kan svare på alt man spørger om. Prakker ikke en alt muligt på. Men i kære børn kommer de ikke og tilbyder hjælp. Den skal man selv bede om, og så virker de som om de synes det er irriterende. Og i babySam har de meget større udvalg end i kære børn.
    I hvert fald i vores by.

• #28   30. jun 2012 Jeg elsker kære børn! De yder god service, hjælper altid en. Og de kan sgu HUSKE hvilken barnevogn og klapvogn jeg har. Det synes jeg er god servvice.

Jeg lægger de fleste af mine køb hos Kære Børn i Roskilde smiley

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

#30   30. jun 2012 Det er faktisk sjovt at der kan være så forskellig service i de enkelte butikker smiley

Her i Odense er der klart bedre tilbud i ønskebørn end i babysam.
    Barnevognen bliver købt i ønskebørn - måske mere også bliver det, men der bliver ikke yderligere investeret før jeg har været til morsbazar d. 5 august smiley

Sidst var det et KÆMPE hit - og meget billigt! Så ja jeg kan kun anbefale andre uden verdens mest gigantiske økonomiske midler at søge på morsbazar på facebook - hvis nu I alligevel skulle komme nær Odense søndag d. 5 august.

Kommentér på:
Barnevogn.. Emmaljunga, odder, teutonia osv.

Annonce