5.343 visninger
|
Oprettet:
Emmaljunga eller Odder. {{forumTopicSubject}}
Hejsa tøzzer.
Har lidt af et problem. vi var ude og kigge på den barnevogn vi havde planlagt at vi ville have (En odder olivia sport zip) Men så kom vi til og kigge på en Emmaljunga Big star suprime. vi sys den ser mere holdbar ud en odder vognen og kalenchen virker mere prof gennemført end odder.
Men hvad er jeres erfaringer med disse vogne.
lige pt helder vi nu mere til Emmaljungas da den ser mere velgennemført ud.
men hold da op det er svært.
vil gerne høre jeres mening om disse 2 vogne
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 121
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 167 Svar: 517
men det er h´den her model vi har kigget på fra emmaljunga
http://www.emmaljunga.dk/start.asp?lang=DK&country=DK
Dorte M
har du haft en eller kende en som har haft en..???
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Vi elsker vores og har absolut ingen problemer med den...
Den er rigtig nem at kører med da den ikke vejer ret meget.
Jeg syntes netop også som du selv siger at Emmaljungaen ser mere gennemført ud end Odder og jeg syntes klart at den ser mere smart ud fremfor det "gamle" look...
mar 2009
ja, har bare hørt dårligt om odders bløde kalche og godt om emmaljunga. men man vil helst ikke købe katten i sækken når det er så mange penge.
der tales dårligt om alle modeller, men vil gerne høre folks erfaringer
hvilken model har du
mar 2008
Ja, du kan vide dig sikker på at Odderfolk snakker dårligt om emmaljunga og omvendt... =)
Det er de 2 største konkurrenter på markedet.
Jeg vil også sige at du skal passe på hvilken butik du går i. Nogen butikker snakker virkelig for deres syge moster. Man kan virkelig mærke hvis en butik får flere penge i kasse ved at sælge et bestemt mærke så man er næsten nød til at gøre op med sig selv hvad det er man går efter for man kan hurtigt blive manipuleret til at købe noget andet...
mar 2009
Det er det. sys bare det er svært valg. vi var faktisk enig om at det skulle være odderen. men så har jeg en veninde som sagde hvis vi skulle have odder skulle det ikke være med blød kalche da den bliver slap.
Så kiggede vi lidt på emmaljungaen og sys den var bedre gemmenført og virkede bedre i kalchen. så nu er vi mega meget i tvivl.
mar 2008
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Men jeg er lidt træt af at min kaleche falder ned ved min odder, men det er vist forskelligt fra model til model, hvordan de lige er lavet...
mar 2009
okay. hvilken model har du.
vi har bare været ude og kigge. skal der ud og snakke med en i næste uge og prøve og klappe dem sammen og se hvad der kan være i bilen. men helder stadig mest til emmaljungaen
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 104
Vi havde først kigget på en trille barnevogn men den synes jeg var for tung at kører især når man skulle dreje.
Men ja valget er da svært, tror bare det er hvad man selv føler for. Og hvilken en vogn man har det bedst med at kører.
Vi er ihvertfald utrolig glade for vores emmaljunga vogn. Har også lige købt en Emmaljunga klapvogn...
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 841
jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
Emmaljunga eller Odder.