{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autostol Tyskland
  • #1   6. jun 2012 Jeg har købt min på ebay.de og har sparet 1200 kr. på mikes rømer king plus stol.

• #2   6. jun 2012 Vi købt også på tysk side i sin tid og sparede 1000 kr på en rømer smiley

• #3   6. jun 2012 Vi bor 20 min fra færgen og er afsted 1 gang om mdr alligevel for at handle..

• #4   6. jun 2012 Jeg har både købt i italien og i england og sparet rigtig mange penge på den konto.

• #5   6. jun 2012 står og skal købe fra nu skal ha en der hedder fra 3 år og op hvor skal jeg købe så?

• #6   8. jun 2012 Hej,

Ja der kan virkelig være mange penge at spare. På mange modeller er der 30-40% at spare. Om det er England eller Tyskland, der er billigst, kommer lidt an på kursen samt hvilken model man skal have. Vores Duo Plus og Pearl var meget billigere i England.

Hvis autostolen går i stykker er det bare at sende den tilbage. Med de 1000-1500 kr. vi sparet pr. stol, kan den sendes mange gange til England før den har været dyrere end at købe i Danmark.

Nu er det yderst sjælden, at en autostol går i stykker og er det en lidt større skade, skal stolen alligevel skiftes ud og forsikringsselskabet skal betaler en ny.

Så er helt enige med alle jer andre. Det er super godt og billigt at købe i England eller Tyskland.

Kommentér på:
Autostol Tyskland

Annonce