{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Autostol købt i Tyskland???
  • #1   26. aug 2010 Vi har købt autostol i tyskland ...... synes det er fedt at de er det billigere men fuldstændig magen til dem vi har herhjemme :0) Kan ikke lige huske hvor det var vi købte vores dernede ..... Men er fuldt ud tilfreds med vores rømer :0) Vi køber også den næste dernede det er sikkert

• #2   26. aug 2010 Læste inde på min-mave.dk at der var nogen der havde handlet der nede og det havde de også været tilfredse med.

• #4   26. aug 2010 Ja, det var vi.. har lige købt 2 i klassen 9-13? kg, da vi har 2 biler..-men vær lige OBS på at det ikke er alle steder de sender til danmark.. Vi kender heldigvis en der bor i Tyskland men arbejder i danmark, så der kunne vi bestille til.. ER SUPER TILFREDSE!! (især fordi vi har sparet så mange penge) har jo fået 2 for 1´s pris i forhold til dk pris

• #5   26. aug 2010 Jeg har lige for en lille mdr siden bl.a. købt autostol i Italien. Stor service, bare intet at sætte en finger på. www.newbabyland.com
    Jeg modtog en forkert varer fra dem, så jeg skrev til dem, de bad om et billed og sendte efterfølgende bare den rigtige varer. Ikke noget med at jeg skulle returner eller andet.
    Der er jævnlig 10-20-30% ekstra på alle vare, også i forvejen nedsatte. Siden kan læses på engelsk, fransk og selvf italiensk.

• #6   26. aug 2010 Vi har bestilt fra tyskland, og vi er super tilfredse med handlen. Er ikke 100% sikker, men mener det var den side vi bestilte fra. Er bare lidt i tvivl for kiggede på 2 sider, og det var kun den ene der sendte til DK.

• #7   26. aug 2010 Kom lige med de sider i har købt på så ;o) Vi har selv fundet et sted nu, den koster 1200 den Römer vi skal have. King Plus. Det er jo utroligt at man sparer så meget.

• #8   26. aug 2010 Laluz-menden.de

Kommentér på:
Autostol købt i Tyskland???

Annonce