{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.149 visninger | Oprettet:

Anne J
Anne J
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154

Jordslået barnevogn {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Vores barnevogn er nu lidt over 4 år gammel og er på ingen tid blevet jordslået : (
Kaleche, sider osv. Alt der er fast på barnevognen samt de vaskbare sider er fulde med jordslået og det er kommet på et par dage : (

Hvordan får jeg det fjernet?

Det skal lige siges at fremover kommer overdelen ind igen når den ikke bliver brugt.

Håber på et par gode råd : )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordslået barnevogn
  • #1   14. okt 2008 anna : ikk sikker på hvordan du for det af , men ved rodelon ( staves ) i hver fald burde tage lugten .. smiley

• #2   14. okt 2008 Synes så ikke at det lugter, men er lidt/meget bange for evt. sporer da Jeppe har astma og vil helst ikke have det sætter sig.
    Men tror desvære du har ret i at det ikke kan fjernes : (

• #3   14. okt 2008 årh nej ikke astma ,. det har jeg selv .. et helvede smiley

• #4   14. okt 2008 Ja jeg er desvære så "Heldig" at også hans søster har en snært af det og de har en mistanke om at jeg har det der hedder anstrængelses astma : ( SÅ for mig er det vigtigt at få fjernet alle sporer der evt kan være.

• #5   14. okt 2008 Anne søde ven.....
    du laver en blanding godt tyk med sæbespåner og det gnubber du godt ind i det hele der er jordslået...... lader det tøre helt op og hvis der stadig sidder lidt gentager du det......
    vores vogn blev det og vi fik det af sådan:-)

• #6   14. okt 2008 Ej Anja, tusinde tak : ) Det skal godt nok prøve i morgen : )

• #7   14. okt 2008 ja.... jeg fik jo stilt vores ud i regn og bom havde den jordslået mærker flere steder og skjolder....... så var det lige dennis gik amok med sæbespåner...... hus en god tyk blanding.... den var helt våd og jeg flippede helt ud.... men væk var de sku efter 2 gang man kunne intet se !

• #8   14. okt 2008 Vi har desvære været for dårlige til at tage barnevognen ind siden Feb. hvor Jeppe startede i dagplejen og det straffer sig nu. Men det bliver prøvet i morgen for væk det skal det : )

Godt at høre at det ligefrem var Dennis der gik i gang, men tror desvære ikke at jeg kan lokke Jacob til det, han laver vores biler i øjeblikket : )

• #9   14. okt 2008 hehe ja men jeg har jo en mand der mener at ALT kan sælges hvis det holdes ggggg og så lider han vidst af noget med rengøring SHHH

• #10   14. okt 2008 Det er skønt med sådanne mænd, jacob er på samme måde, især omkring bilerne : )

Har lige skrevet med svigermor og hun mente ikke at det kunne fjernes men hun har aldrig hørt om det råd, så det skal bare ordnes i morgen : ) Glæder mig faktisk helt vildt til at komme i gang : )

Hvor lang tid er barnevognen om at tørre?

Smutter i seng nu, men kikker ind igen i morgen : )

• #11   14. okt 2008 vi har jo et varmerum der tog det en times tid........ brug en svamp og husk at lave det tykt .......... vores gik væk selv i babysam kunne de ikke fortælle os hvordan hehe

• #12   15. okt 2008 ej det er da underligt den er blevet det vores står i skuret den er slet ikke blevet jordslået... heldigvis..
    men kan man overhovedet få sådan noget af? og er det sundt for barnet at ligge i den?

Kommentér på:
Jordslået barnevogn

Annonce