{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.783 visninger | Oprettet:

Teutonia Monsun barnevogn, erfaringer?? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger vidst det hele smiley

Jeg synes det er super smart med de svinghjul da jeg hurtigt synes almindelige barnevogne bliver tunge at dreje.

Min veninde har en emmaljunga klapvogn med svinghjul og jeg elsker at gå med den.

Nu ved jeg teutonia laver okay klapvogne, men gør de det samme med barnevognene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teutonia Monsun barnevogn, erfaringer??
  • #2   9. dec 2011 Camilla: Okay hvordan er kvaliteten?

Jeg er jo af den mening af pris og kvalitet hænger sammen og egentlig havde jeg kig på Odder, men jeg tror jeg ville blive gladest for en med svinghjul.

Men hvis den på den anden sidde er noget være hø der går i stykker i tide og utide, så gider jeg jo ikk smiley

• #3   9. dec 2011 Vi har en teutonia men uden svinghjul.( bor på landet, så er de ikke så gode) den er over 4 år gammel, man kan sagtens se den er brugt men den er rigtig god. Det eneste der er galt er at kaleschen falder lidt sammen, men det gør de dyre også har jeg set. Vi gav dengang 4000 med alt på tilbud i babysam.

• #4   9. dec 2011 Vi har også en teutonia monsun s. Er super glad for den.
    Jeg har også en ældre odder barnevogn, men hold kæft hvor er den tung at køre med i forhold til den nye.
    Synes det er dejlig nemt med svinghjulene..
    Min veninde og både klapvogn og barnevogn, og er rigtig glad for begge dele.

• #6   10. dec 2011 Vi bor ikke i byen.. Går jævnligt tur med hunden på grusstier i skoven og på engen. Synes sagtens den kan bruges andre steder end lige på asfalt.
    Ville dog ikke ha lyst til at gå tur på stranden med den.

• #7   10. dec 2011 Mira: hee det har jeg sku heller ikke med en Odder smiley Det er mega tungt i sand.

Mange tak for alle jeres svar, så tror jeg altså valget falder på sådan en når vi kommer dertil smiley

Kommentér på:
Teutonia Monsun barnevogn, erfaringer??

Annonce