{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Har lige købt barnevogn :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Har i nogen tid kigget nettet tyndt for at finde en god billig brugt barnevogn af mærket Teutonia Monsun S og de har godt nok været svære at drive op her på Sjælland.
Nå, men så skrev jeg på en i forrige uge, der godt nok stod i Vordingborg(halvanden time herfra) men hun havde en anden køber, så jeg blev ldit skuffet. Skrev til hende at hvis køber sprang fra var jeg meget interesseret og heldigvis skrev hun så i mandags at den stadig var til salg. Så vi hentede den i fredags smiley Og den er bare rigtig fin og i god stand. Der er lige noget ved håndtaget, der er noget at skumgummiet faldet af, men det kan sagtens repereres.

Vognen er halvandet år gammel og jeg sparede 4500 ved at købe den brugt i stedet for fra ny smiley Så nu skal der bare nye madrasser i, så er den klar..

Nå, men hvad med jer der snart skal have bebser? Hvor langt er i noget med indkøbene?

Vi har kun kødt vogn og en vugge, så mangler stadig puslebord og tremmeseng, men tremmesengen venter vi lidt med smiley Vi vil ikke vide hvad køn det bliver så har heller intet tøj købt endnu og værelset er ikke færdigt, så er sku ved at få en smule stres smiley Men det kommer når det kommer, baby v ed jo ikke den mangler noget endnu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige købt barnevogn :)
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   6. maj 2012 Tillykke med barnevognen.

    Dejligt når man gør en god handel.


  • #2   6. maj 2012 Jeg vil lige sige her bliver min datter 8 mdr og har ikke værelse endnu...

    Det er så dejligt med en god handlen smiley


  • #3   6. maj 2012 Altid godt at få hevet en god handel i hus smiley

    Jeg er knap 23 uger henne. Og her er alt stort set på plads smiley barnevogn, madras, dyner, drømmepose + diverse småting (badekar etc) er indkøbt. Det står dog i butikken til spir er ankommet til verden smiley sengen har vi fra storesøster idet det er en speciel seng der kan hæve/sænke med låger så farmand i kørestol også kan være med, dog mangler vi at købe ny madras smiley puslebordet er også et specielt hæve/sænke og det kommer kommunen og stiller op når vi beder dem (lige omkring termin) mangler at købe en lille kommode-agtig møbel til badeværelset til bleer osv.

    Vi vil heller ikke vide kønnet så har et par sække med neutralt tøj stående der skal vaskes. Og værelset bliver ordnet i uge 26 hvor mine forældre kommer på frivillig "arb-ferie" her og hjælper til smiley vi vil have værelset klar inden spir kommer, da vores mål er at den skal sove derinde fra start smiley


  • #4   6. maj 2012 Dejligt du fandt den brugt smiley
    Her er vi helt færdige med alt. Har tøj og legetøj til det første år, vi er lige blevet færdige med sovepladsen i soveværelset og fik sat kravlegård op igår. Så der mangler intet og hun kan faktisk bare komme smiley


  • #5   6. maj 2012 det lyder da godt. altid dejligt at finde gode tilbud..
    Her købte vi en emmaljunga som havde været brugt i dagpleje et år til 500.- så det var os rigtig billigt..
    Jeg er idag 40+0 og har lige været ude og købe de sidste ting. hehe
    Værelset har dog stået klar 3-4 uger nu, det var kun småting der manglede.


  • #6   6. maj 2012 Det er bare SÅ lækker en vogn, skulle jeg have flere børn skulle jeg helt sikkert have den..:) Tillykke med den!

  • #7   6. maj 2012 Ja det var bare super lækkert smiley

    Hehe ja jeg ville også gerne være færdig, men jeg ved at hvis vi laver det i neutrale farver, så skifter jeg det hele ud indenfor et halvt år(taler af erfaring:D)

    Så derfor så venter vi lidt og bebs skal alligevel sove inde ved os det første stykke tid.

    Ud madrasser skal jeg også have købt, det sku alligevel en dyr post...

    Gitte: Ja jeg er også helt vild med den, så dejlig og nem at komme rundt med. Desværre sys jeg designet er lidt kedeligt, men vi må peppe det op med noget lækkert sengetøj smiley


  • #8   6. maj 2012 Man kan da bruge gule, grønne farver smiley det gør vi. Jeg er dog i forvejen ikke så meget til det der med enden er det total lyserød/prinsesse fyldt eller omvendt med dreng. At det er babyblp og fyldt at "drengeting". smiley

    Har du ikk et link til din racer? Har dog, men blir nysgerrig for at se den, har aldrig hørt om det mærke smiley


  • #9   6. maj 2012 Ninna: hehe ja det kan man sagtens, men jeg gjorde det samme sidst smiley Jeg kan godt li prinse/prinsessefarver smiley

    http://www.babysam.dk/monsunsb-vogn-4020-5700000099800

    Det er den her barnevogn smiley Er rigtig glad for den


  • #10   6. maj 2012 Nåh sådan en smiley den har vi faktisk også haft kig på. Med den ide at man måske kunne lave nget beslag så den ville kunne klikkes fast på mandens kørestol så han også ville kunne køre med den smiley pga forhjulene der jo kan dreje. Men vi droppede det da vi så den basson vi har købt. Der var vi solgt smiley

  • #11   6. maj 2012 Ninna: Havde jeg gået efter designet, havde jeg heller ikke købt sådan en, men jeg tænkte praktisk smiley

    Emmaljunga her de flotteste designs synes jeg, men ja... må jo bruge hjernen en gang i mellem smiley


  • #12   6. maj 2012 Ja, Emmaljunga laver også nogle fede vogne. Men da jeg havde fat i to spritnye i butikken og "vuggede" dem og de så knirkede så var det mærke droppet smiley plus hun sagde at de var faldet lidt af på den. Der var lidt reklamationer på dem. Og høre flere steder fra (også folk der har dem) at de utrolig hurtig bliver løse i stellet, så man ikke kan slippe håndtaget uden den vil tippe/vælte. Så vi glæder os til at skal race med vores lækre basson smiley vi kender flere med basson der er super glade så det gør jo ikke ventetiden for os bedre smiley

  • #13   6. maj 2012 Ninna: Ja jeg har også hørt om mange reklamationer hos Emmaljunga... Men de er stadig flotte smiley

    Basson har jeg ikk nogen erfaring med, men har hørt meget godt om dem..


Kommentér på:
Har lige købt barnevogn :)

Annonce