{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

* Mama1304 *
* Mama1304 *
Følger: 1 Emner: 113 Svar: 259

Barnevogn fra Bilka (sikker?) {{forumTopicSubject}}

Ville høre om nogen af Jer, har positive eller negative ting at sige om de barnevogne fra bilka? Evt med nogle kilder, hvis I har læst et sted om dem

Den hedder vidst noget med Safe .... ? Den er sort, og så er der giraffer på stoffet indvendigt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn fra Bilka (sikker?)
  • #1   9. nov 2010 har en veninde der havde sådan en til sin første, men den knirkede helt vildt og blev meget rusten, så de har måtte købe en ny nu her til nr 2, men det er kun min erfaring har ikke selv prøvet den. og det kommer selvfølgelig meget an på om den kan komme ind og stå og hvor godt man passer på den.

• Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #2   9. nov 2010 vi havde også overvejet at købe den, den føles lækker, er pæn og ned at klappe sammen for mig, men har googlet og læst meget negativt om den. diverse test siger go for den, men forbrugerne oplever de ting som beskrevet i svaret oppeover. så jeg vælger en brugt odder istedet. Ville gerne have en helt ny, men synes det er rigtig mange penge når den kun skal bruges til et barn (lillebror er nr 2 vi har Lea på 5) og så har jeg også råd til en extra ned til dagplejen...
    Hvis du googler bilka barnevogn, test af safe og lign, så kommer der nogle sider hvor andre har skrevet og der bliver henvist til nogle test...

• #3   9. nov 2010 Ville ikke købe den, var i huset ved nogen der havde den, og der faldt hele tiden dimser af og hjulene kørte skævt, den knirkede osv. Meget ustabil vogn.
    Men bilka sælger jo også Trille vogne, også den der var test vinder, dem kan du roligt købe ..
    Men ellers ja den brugt vogn ville jeg hellere købe end den zafe .

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#4   9. nov 2010 Tak for svar smiley Det lyder til, man skal holde sig væk fra dem smiley

Berit A, de test der er blevet taget, er det nogle hjemmesider man kan komme ind på eller koster det penge?

Anna Faustina J
    -Sælger bilka trille vognene? Ved du om det er alle bilka'er eller? For synes ikke vores bilka'er har (Tilst Bilka). Der har jeg kun set du næsten ens barnevogn, med dette giraf tema indvendigt, som jeg mener hedder safe et eller andet, og så har de haft en Silvercross på tilbud (men de er ikke så kønne)

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#5   9. nov 2010 du* der skal der selvfølgelig stå *de næsten ens.....*

• #6   9. nov 2010 jeg har en fra bilka, købte den for til vores barn nummer to for snart 6 år siden og bruger den til caroline nu, den hvarken knirker eller er rusten trods de mange år og jeg er rigtig glad for den.
    min veninde har også lige købt en og hun er lige så glad for hendes som jeg er for min :o)

• #7   9. nov 2010
    De havde den på et tidspunkt, men ved ikke om det bare var for en kort stund. Men ellers kan det jo også godt betale sig at google sig frem til det billigste sted smiley

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#8   9. nov 2010 Puha, det er lidt svært. Når der er delte meninger om den smiley Synes den er så fin med de giraffer smiley Plus der følger alle disse ting med. Men hvis barnevognen knirker og der er fejl, som nogle af jer skriver, så kan man vel tage ud til Bilka og få den byttet eller?

Ja men er ikke så god til at bruge google, hihi.. Kan ikke rigtig finde nogle sidder. For vil gerne se på nettet efter barnevognen, men vil også gerne ha' at hjemmesiderne har en butik/lager hvor man evt kan prøve barnevognen og se den "live"

• #9   9. nov 2010 Hvor i landet bor du ?

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#10   9. nov 2010 Århus

• #11   9. nov 2010 vi har en fra bilka. Det er en trille. Faktisk som du beskriver, sort med giraffer på stoffet indeni. Og vi har ingen problemer. Vi gav 4000kr for vores.

• * Mama1304 *
    * Mama1304 * Tilmeldt:
    aug 2010

#12   9. nov 2010 Jamen kan det så være det er en trille jeg snakker om?

De har to slags, som ser ens ud. Aner ikke engang hvad forskellen er?

Den ene er sort, med sort stel, giraf mønster indvendig, med pusletaske, regnslag og insekt net. Koster 2999kr, mener jeg

Den anden er sort, med sølv/grå stel, giraf mønster indvendig, med pusletaske, regnslag og insekt net. Hjulene er også større på denne vogn. Koster 3999kr, mener jeg

• #13   9. nov 2010 havde den selv til vores store pige og den var altså fin.. vi måtte af med den fordi vores dagpleje mor ikke havde behandlet den godt så den var helt skæv.

Kommentér på:
Barnevogn fra Bilka (sikker?)

Annonce