{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn fra Bilka..
  • #1   22. jan 2010 jeg keder en de har købt i bilka og det blev slatten i stellet efte 6 mnd da hun så tog ned med den sage de sådan skulle den være

• #2   22. jan 2010 jeg ville klart vælge en god kvalitetsvogn (odder eller emmaljunga) men det kommer jo også an på hvad prisklasse man kigger efter..

nu kender jeg ikke kvaliteten på barnevognene fra bilka, men vi købte en klapvogn derinde (safe reverse mener jeg den hed) da vi kom hjem med den ville vi prøve den en lille tur, og vi kom ikke mere end 500 meter væk så faldt det ene hjul fra hinanden, det faldt ikke bare af, men gik helt i stykker og et andet hjul kørte voldsomt meget skævt, så vi kørte til bilka med det samme og fik pengene tilbage for det ville vi ikke være med til, så lagde vi lidt flere penge i det og købte en emmaljunga istedet, den er super god, dog noget tung vil jeg mene..

• #3   22. jan 2010 Nu forhandler de jo ikke kun 1 mærke vogn i bilka, så hvilken vogn er der tale om ?

• #4   22. jan 2010 jeg har en rød vogn derinde fra til Lærke og den har holdt år nu .. og vi har ingen problemer og har aldrig haft, den er hverken slatten flad eller noget

• #5   22. jan 2010 Altså kvaliteten har selvfølgelig meget at sige .. Kan se at de fleste vogne i bilka har A klasse i sikkerhed så tænkte at de måtte være gode... og de er billige i forhold til emmaljunga og odder..
    Er personligt faldet for Emmaljunga og Odder men tænker at hvis man kan få noget der er "næsten lige så godt" i bilka så kan man jo sagtens vælge derfra..
    Håber i forstår hvad jeg mener..

• #6   22. jan 2010 jeps forstår dig ganske udemærket, og sådan tænkte vi jo nok også lidt, men vi synes bare at man kan mærke forskel på kvaliteten, jeg er sikker på at en bilka vogn er helt fin hvis baby kun skal bruge den som sovevogn, men skal man have en vogn der kan holde til lange og mange gåture ja så ville jeg altså foretrække en kvalitets vogn ;o)

feks er jeg super glad for vi endte med en odder selvom vi stærkt overvejede trille, for jeg vil tro vores vogn på de 9 måneder vi har haft den har trillet 450-500 km gennem snedriver, store vandpytter, mudder i alt slags vejr og i alt slags terræn ;o) og den har aldrig fejlet noget som helst udover møgbeskidt he he...

• #7   22. jan 2010 forøvrigt var den klapvogn vi købte også en klasse A og den var da bare nul og nix værd... men måske vi bare har været uheldige med den...

• #8   22. jan 2010 Var også nysgerrig om man skulle bruge de der par tusinder mere for en vogn der så kunne være bedre eller en bilka vogn var "lige så god" bare til billigere penge.. men kan også forstå at som med mange vogne har folk oplevet vidt forskelligt og har forskellige meninger,,

• #9   22. jan 2010 ja kan man spare penge og få noget godt ville jeg da absolut gøre det ;o) vi havde bare behov for en virkelig stabil god vogn som vi stoler 100% på, men skulle vi nu kun have en sovevogn (evt små ture indimellem) så ville jeg sagtens kunne finde på at købe en billigere, så længe jeg er tryg ved den når jeg mærker på den..

hovedsagen er jo at i er trygge ved vognen og at den passer til jeres behov ;o) så om det kan betale sig at bruge ekstra penge på en vogn er jo svært at sige ;o)

• #10   23. jan 2010 tja, min bror købte barnevogn i bilka da de fik min nevø for 8 år siden, og de har også brugt den til min niece som er 1 år... og der har intet været med den...

• #11   23. jan 2010 Vi har os en af dem fra Bilka og jeg elsker den !

Og vi går nok ca 10 km om ugen med den , hvis ikke mere .. smiley

Og der er ikke noget og se på den , den er blevet brugt i 6 mdr nu

• #12   23. jan 2010 Vi købte for 5 år siden(Snart) en billig model barnevog i Babysam til 1700 kr incl, madrasser, lift og overslag til lift samt barnevogn. Den har ikke andet navn end Amalie, det er ikke en odder eller noget andet fanzy navn. Det eneste vi fortrød var godt nok at vores vogn kun var 91 cm i liggemål i kassen. Mine børn blev hurtigt for store til den. 1½ år max kunne de få i deres barnevogn smiley
    Vores har holdt til 2 børn, mange gåtur og udflugter, mange gange med 2 børn i, mange gange ud og ind af bilerne, og også en rejse til Norge, men mange gåture rundt i de fjelde det var til at komme til med barnevogn.
    Vores står stadig flot i kælderen og sagtens bruges til flere børn, dog skal madrassen lige skiftes, men ellers fejler den ikke noget.

• #14   23. jan 2010 jeg har en fra bilka og er super glad for den, brugte den til min datter for snart fem år siden, og har lige været noget og støve den af da vi jo snart får brug for den igen og den står som ny.

vi har aldrig haft bøvl med hverken og klappe den sammen eler noget.

• #15   23. jan 2010 jeg tror det er en okay vogn , efter hvad jeg har hørt skulle den være bedre en en trille (eller 50% af de vogne smiley )

jeg har en vildt billig en fra babysam, jeg er super glad for den altså, rigtig pæn osv, vi havde et problem med et hjul der ville sætte sig længere ind end det skulle, så det blev dælme lavet , den blev smurt osv... så altså jo odder osv lyder da bedre, men jeg havde ikke lige lyst til at betale de penge på en vogn , så hellere "forkæle" baby med massere nyt tøj, kanon autostol osv. men det er måske bare mig smiley

• #16   23. jan 2010 Jeg har en Basson grande vogn og er meget glad for den, men vil lige sige at den knirker sgu lige så meget som evt. den fra Bilka vil gøre eller i det hele taget alle de forskellige barnevogns mærker jeg har set....dem i min mødregruppe har emmaljunga og de knirker altså også!!

• #17   23. jan 2010 Så kan jeg endelig svare.. Dejligt at høre lidt forskellige meninger og svar.. Altså vi er så småt begyndt at spare sammen så vi kan få råd til en "dyr" vogn hvis det er, men tænker man lige så godt kan tage en af de billigere vogne hvis de er lige så gode.. og mange af dem har jo næsten samme design.. smiley Det lyder som om at bilka sælger nogle vogne der er super gode.. har lidt forelsket mig i en jeg tror jeg så herinde hvor der var giraffer på inderforet..
    Men det er da klart værd at se hvad babysam har af startpakker også.. de lyder til at være billige også..

Har i nogen erfaring med de der startsæt man kan få i trille vogne.. fx. dem der er på denne side (link fjernet)
    er de noget værd?

• #18   24. jan 2010 (link fjernet)

den her har jeg set i live og den vireker faktisk rigtig ok - den fås p.t på tilbud til 2995 og kan også fås hos babylagersalg til sølle 2000,-

(link fjernet)

superflot i bordeux........

• #19   24. jan 2010 Uhh er vild med den i Bordeaux.. den er virkelig fed... smiley og billig..

• #20   24. jan 2010 Kamilla: Har også hørt flere dårlige ting om emmeljunga.. Men er bare faldet for deres design og så ser man jo 9 ud af 10 gå med emmaljunga vogne.. men har hørt det samme.. smiley

• #21   24. jan 2010 Jah det er rigtigt der er mange der har dem.. og det er lidt synd... Jeg er selv lavere end dig kan jeg se så det skal jo heller ikke ligne vognen kører med mig.. *SS*

• #22   24. jan 2010 Lizette :Lige nøjagtig den med girafferne har jeg os forelsket mig i ..
    Må bare eje den vogn:D hehe

Så hvis vi ikke finder noget andet når vi skal til sverige med svigerfar ( han vil give os vognen ) så er jeg næsten 120 % sikker på at det bliver den fra bilka med girafferne smiley den er SÅ sød ..

• #23   24. jan 2010 Lullee: Jahh kunne bare heller ikke stå for den.. men er også vild med den med køerne.. den er da også skøn smiley Kan godt li vogne der har motiver inden i.. de er da lidt sjovere..

Men tror jeg har forelsket mig i den bordeaux vogn der var i linket herinde.. hihi..

• #24   24. jan 2010 nu elsker jeg bare giraffer - ved ikke hvorfor smiley hehe
    har ikke set den med køerne ..

Men ja sys det er fint med motiv i stedet for bare hvid eller prikket som mange er smiley

• #25   24. jan 2010 Hehe så kan jeg da godt forstå det er den med giraffen.. *SS*
    Kan ikke huske hvor jeg så den med koen, kan selvfølgelig ikke finde den nu.. men den er også helt vildt sød.. smiley

Ja de er så kedelige når de bare er ensfarvet, der må godt ske lidt.. hihi..

• #26   25. jan 2010 Kamilla: De er da også fede.. og anderledes smiley
    Lullee: Så lige at man også kan få de der køreposer med giraffer i betrækket.. så tænkte lige på dig.. smiley

• #27   27. jan 2010 Er SOLGT!!! må simpelthen bare eje den Bordeaux.. trist den er til salg helt i jylland.. det koster vel en del at få den sendt herover.. men jeg må bare eje den når det er...

• #28   27. jan 2010 lizette ring til dem i ringe - og hør hvad de skal ha for at sende den - de plejer at være meget rimelige.

hvor i vestsjælland bor du ????

• #29   27. jan 2010 Bonnie: det vil jeg da klart prøve. .. så mangler jeg jo også bare lige at være gravid smiley
    Vi bor i Ugerløse ved Holbæk...

• #30   27. jan 2010 til den tid - så giv et praj for jeg bor tæt ved Ringe og har en søster i kalundborg og jeg vil vædde på at vi kan få hende til at tage den med hjem ved lejlighed. så kan I jo hente den i kalundborg- du skal bare selv ordne det økonomiske med forretningen.

• #31   27. jan 2010 EJ det lyder rigtig lækkert.. vil vi da klart tage imod hvis vi ikke selv skal til jylland på det tidspunkt smiley Kunne være en fed hjælp..

Kommentér på:
Barnevogn fra Bilka..

Annonce