{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Legetøj til 7 mdr. {{forumTopicSubject}}

Hjælp mig folkens, jeg syntes det er rigtig svært at finde noget legetøj som interesserer min datter.

Hun gider ikke rigtigt lege med noget af det hun har, og hun bliver hurtigt utålmodig og sur når hun ligger på sit it tæppe, det er lige meget hvilket legetøj jeg giver hende.

Er der nogle af jer som kan anbefale noget legetøj som måske kunne interessere min datter. Det må gerne være noget der kan sige noget, men det er ikke nødvendigt.

Hun kan ikke sidde op endnu, så det skal være noget hun kan bruge liggende, og helst gerne noget hun kan lege med alene, da hun i forvejen skal aktiveres ret meget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legetøj til 7 mdr.
  • #1   18. mar 2010 Lui elsker når han får noget at lege med som faktisk ikke er rigtig legetøj. Han ha bla en lille cola flaske jeg har bare lige vasket den og pillet den der dims af ved skruelåget. Så har han også en lille vaniliedåse hvor jeg har puttet nogle ting i så den rasler. Nogle gange er det jo bare slet ikke spændende med det man gerne må lege med, så er det mere spændende at få noget helt anderledes. Han kan også få laaaaang tid til at gå med at lege med en snor han har hevet ud af sine bukser, he he. Hvis det skal være rigtig legetøj så kan jeg i hvert fald bare anbefale noget der rigtig larmer og skramler smiley

Kommentér på:
Legetøj til 7 mdr.

Annonce