{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.826 visninger | Oprettet:

C&O
C&O
Tilmeldt:
26. okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349

Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.. Hvordan går det med jer? smiley

Er I begyndt at købe ind til spunkene? Herhjemme har vi allerede købt barnevogn, lift, tremmeseng, maaaasser af tøj (ja dumt!), autostol og højstol til spisebordet.. Jeg kan simpelthen ikke lade vær! smiley udover det har vi vugge klar, en arvevugge fra min mors side af familien..

Vi har næsten også allerede navne klar. I hvertfald hvis det bliver en pige.. Jeg svæver lidt i mellem flere drengenavne (han har bestemt pigenavn - og så må jeg bestemme drengenavn) Er I begyndt at tænke i navne allerede?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det?
  • #1   10. jun 2013 Hold da op I har købt meget allerede.

    Vi har intet købt, udover en pakke med sokker hvor der står henholdsvis I smiley MUM og I smiley DAD smiley Vi køber ikke noget før efter vi har været til kønsscanning.

    Dog har min svigermor været igang med at købe lidt neutralt tøj, og gæt lige hvor meget jeg HADER neutralt tøj.. Det der lyse noget med brunt og beige.. ØV! smiley

    Ellers går det bare super fint.. Jeg mærker ikke skide meget til graviditeten.. Er dog MEGET træt, men ellers er kvalme minimalt, kommer oftest kun om aftenen eller tidligt morgen... Ingen ømme bryster heller..


  • #2   10. jun 2013 Gud hvor er du heldig! Jeg har så meget kvalme, specielt om morgenen og hen af aftenen når jeg bliver lidt træt smiley

    Vi har købt en del tøj også, men brugt i sådan nogle babypakker, så meget af det ryger ud når vi får lidt mere samling på det smiley

    Vi har også de der sokker, og et par bodyer hvor der står det samme. Det er min bedste veninde der ikke kunne nære sig smiley haha



  • #4   11. jun 2013 Anita: Krydser alt hvad jeg har! smiley

    C&O: Igår havde jeg faktisk rimelig meget kvalme henad aftenstid smiley Håber da ikke kvalmen skal til at komme nu!


  • #5   12. jun 2013 Anita

    Krydser fingre!! Jeg var til scanning i mandags, og gud hvor var det stort! Jeg fik tårer i øjnene, og synes bare det var så fantastisk! Har fået bestilt tid til NF d. 1.. Glæder mig bare til at se den igen smiley

    Camilla. ØV! Men har læst mig frem til at det burde stoppe i uge 12 - 14, så du skal heldigvis ikke lide så længe! Mit er så småt ved at aftage nu, og det er kun hver anden eller tredje dag det er rigtig slemt heldigvis smiley


  • #6   12. jun 2013 C&O Puha føj os.. Jeg var SÅ dårlig i går aftes og måtte have spanden med ind ved siden af sengen da jeg gik i seng. Gudskelov fik jeg en hel nattesøvn uden besvær af kvalmen.. Synes også den hele tiden sidder og lure her over dagen, så er bange for at den topper igen til aften.. smiley

  • #7   12. jun 2013 Åh det kender jeg alt for godt! Har også haft den følelse af at det kan komme op hvert sekund.. Mit bliver rigtig slemt når jeg er træt, så det kommer gerne ved en 7 - 8 tiden hver aften, og hvis jeg går sent i seng, så er det helt sikkert at jeg ikke kan holde det tilbage smiley

    Hvis det fortsætter, kan du prøve at købe de der armbånd mod søsyge - jeg har hørt de skulle hjælpe en del smiley


  • #8   12. jun 2013 Jeg har faktisk de armbånd smiley så dem må jeg da lige tage i brug hvis det eskalere igen i aften.. smiley

  • #9   13. jun 2013 Fik du brugt dem så?

    Jeg havde lige en ordentligt tur i aftes.. Men havde også spist flæskestegssandwich og en kæmpe soft ice med guf og flødebolle, så fordelen er da at det ikke feder så! Haha smiley


  • #10   13. jun 2013 Nej jeg glemte dem, den aften hvor det var vildt slemt.. Og igår var jeg heldig at der ikke var det vilde smiley

  • #11   13. jun 2013 Skønt, så må vi håbe det går i den rigtige retning smiley

    Hvornår skal I til nf scanning?


Kommentér på:
Hvordan går det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce