{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.293 visninger | Oprettet:

Hvordan går det? :-) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu fødte jeg godt nok i april (havde termin 22/6)

Og ville da lige høre hvor langt i udviklingen jeres guldklumper er.
Og hvad vejer alle de kære børn efterhånden ? smiley

Sophia bliver 9 måneder om 14 dage, hun vejer ca 7 kg.
Md hensyn til hendes motoriske udvikling, så ved jeg ikke helt hvad aldersgruppe hun passer til.

Hun gider stadig ikke ligge på maven, så det er ikke meget træning det bliver til.
Hun har dog fundet sin egen alternative måde at sætte sig op på.
- hun ligger på ryggen, sætter sine fødder ind under mig eller far hvis vi sidder på gulvet, også bruger hun ellers sine mavemuskler til at sætte sig op smiley det ser virkelig sjovt ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det? :-)
  • #1   2. jan 2013 Lige et billede fra hun smagte fars is smiley - det bragte glæde smiley

    profilbillede
  • #4   2. jan 2013 Jonathan er fra 28Juni, og vejer 9,7kg smiley STOR dreng!
    Han kan ikke sidde endnu, og viser heller ikke rigtig interesse for det. Hvis vi leger inde i sengen og han kigger på katten, så kan han godt sidde lidt uden støtte, men når katten går, vælter han smiley Tilgengæld kan han stå, hvor han bare holder i bordet eller vores hænder. Han kan rulle fra ryg til mave og omvendt. Jeg synes han har fået meget personlighed inde for den sidste tid, og det er mega fedt. Vi sad og snakkede om det her den anden dag, og vi kunne slet ikke finde ud af hvornår han var blevet så stor, som han er. Man lægger slet ikke mærke til det, og vupti, så skal de bare i vuggestue.. smiley Han sover ikke så godt for tiden, og vi er oppe ca en gang i timen om natten, jeg er sikker på det er overkæbe tænderne der driller. Han lagde bare slet ikke mærke til da de to nederste kom smiley

    Her er der også lige et billede fra Nytårs aften smiley


    profilbillede
  • #6   2. jan 2013 De er forfærdelige hårde! Jeg værdsætter virkelig min søvn, nu hvor jeg ikke får den regelmæssigt..! smiley

  • #7   2. jan 2013 Her går det rigtig godt smiley Jeg havde termin d. 31/5, men hun kom jo først d. 11/6 smiley

    Hun er over det hele! Hun møver sig rundt/kravler næsten rigtigt i en vanvittig fart, rejser sig op ad alting og ruller rundt. Især hundekurven er sjov at kravle op i smiley
    Hun vejer ca. 8 kg. og er omkring 70cm. så en lang slank pige jeg har mig smiley
    Hun er endelig begyndt at spise lidt hvilket vi har kæmpet en kamp for, dog kun frugtmos da det er det eneste hun vil have, så det får hun smiley

    Hun har ingen tænder endnu, selvom vi flere gange har mistænkt dem for at være på vej.
    Hun sover fra ca. 20-7/8 stykker afbrudt af to måltider, så vi sover ikke helt om natten endnu smiley
    Om dagen tager hun to lure, en om formiddagen og en om eftermiddagen smiley

    På fredag skal vi op og se på den vuggestue hun skal starte i til april, det bliver lidt spændende smiley


    profilbillede
  • #8   3. jan 2013 Ej hvor spændende, vi har ikke fået tilbudt at se vuggestuen.. Du må endelig skrive når i har besøgt dem smiley

  • #10   3. jan 2013 Dette er en privat vuggestue, vi skulle bare ringe og bede om en rundvisning smiley De virker utrolig søde deroppe, så jeg er spændt på at se hvordan miljøet er, håber det er det rigtige sted for os smiley
    Der skal nok komme update smiley

    Ja det går simpelthen alt alt for hurtigt Line, jeg kan slet ikke følge med mere smiley
    Idag sad hun selv for første gang, min dygtige lille mus smiley


  • #12   4. jan 2013 Dejligt at høre det går godt smiley - og sikke de udvikler sig

    Ja Sophia er 9 måneder -men slet ikke tæt på at kravle. - jeg Tror sku hun springer det over. - hun har jo heller ikke de samme kæfter pga af hendes lille størrelse.

    Jeg har først "bestilt" dagpleje plads fra 1 juni. - så Sophia bliver næsten 15 måneder inden hun starter.

    Hvornår skal i igang med job/uddannelse igen?
    - jeg starter job den 1 oktober


  • #13   4. jan 2013 Så har vi været oppe og se vuggestuen/børnehaven og det ser bare super godt ud, lige et sted for Smilla smiley Børn i alle aldre, søde pædagoger og et godt miljø virker det til smiley

    Smilla skal starte omkring d. 1/5, der vil hun være knap 11 mdr.

    Jeg er på kontanthjælp, så jeg skal ikke igang med noget, er fritaget for aktivering. Ville have startet uddannelse, men vi har simpelthen ikke råd smiley


  • #15   5. jan 2013 Her går det super;) vi har Magnus fra den 7/6;) han vejer 10 kg og er ca 73-74 cm lang. Han er en rigtig krudt ugle. Han er over det hele når han køre rundt i sin gå vogn.. Han har fået 2 tænder (24/11). Han skal starte i Dp på mandag 7 mdr gammel:(

  • #16   7. jan 2013 Til jer som har børn der snart skal starte. Hvordan har i det med at lade en anden passe jeres barn en hel dag? Jeg har det blandet med tanken, for så har jeg mere overskud til ham og har savnet ham, men samtidig er der ikke andre der passer ham lige så godt som mig smiley

    jeg skal gå hele min barsel ud (t.o.m 16 Maj) da jeg ikke har nogen læreplads, og ellers skal jeg starte til Juni , inde på Panum i skolepraktik som klinikassistent. men jeg håber og regner da med jeg har fundet en praktikplads til den tid. smiley


Kommentér på:
Hvordan går det? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce