{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

De ting som "halter" {{forumTopicSubject}}

Den her tråd tænker jeg skulle være til det som halter lidt bagefter af den ene eller den anden grund.. smiley
Personligt har jeg selv en del som halter, jeg har blandt andet mine lamper, og mine pigers kasser...
Kasserne fik dog et lille ryk mere igår, og er ret stolt af resultatet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De ting som "halter"
  • #1   26. mar 2013 smiley

profilbillede
  • #2   26. mar 2013 Det er kun den ene der er blevet beklædt.. Jeg har bogstaverne til oven på, men jeg kan ikk blive tilfreds med dem! smiley de bliver ikk pæne uanset hvordan jeg gør, så er ved at finde på en ny plan.. men sidder lidt fast..

profilbillede
  • #3   26. mar 2013 Nu med en overskrift hvor jeg ikk stammer.. smiley
    Tak Lineas mor.. smiley de begynder at ligne noget nu.. smiley

• #4   26. mar 2013 De er super smukke, og meget elegante de kasser. Har ingen hænge partier men er gået i gang med en dekoration til lille pigens værelse.. Den første ud af 12 kugler er færdig:)

• #5   26. mar 2013 Beklager den dårlige kvalitet..

profilbillede
  • #6   26. mar 2013 De små kasser er bar SÅ fine med det beklædning, fuck det er noget flot papir !! smiley
    Mutten, PASTELFARVER smiley <3 smiley Hehe, de bliver så fine de stole, hvor skal de stå ? Nu har vi jo set dit hjem smiley
    Mine kommende projekter er et par smæk bukser som skal hækles, har dog ikke fundet garne endnu.. Har fået et skrivebord som min morfar har lavet, det skal males, muligvis med lidt passtel farver på smiley Skal kontoret laves, stuen skal males og flyttes rundt på møbler - plus hænges hylder op smiley og så er det forhåbligt snart slut med alle mine projekter smiley Hov, er da også igang med en sækkestol skildpadde smiley

• #7   26. mar 2013 Puha jeg har meget smiley mit store perlebillede - mine ringe ..

• #8   26. mar 2013 Så langt så godt.. 6 kugler endnu:)

profilbillede
  • #9   26. mar 2013 Hehe mutten, den er stadig under udvikling smiley Jeg har malet reol i dag, og har kun det ene arbejdsbord, så der var ikke plads til både maling og syning smiley
    Men skjoldet og maven er stort set færdige, så det varer ikke længe smiley
    De kunne være fede i dit køkken. Tror du ikke hvis du maler dem pastel og din tagteresse i forskellige pastel så bliver det for meget ? Eller har jeg misforstået alle farverne ? smiley

• #10   26. mar 2013 Pastel er altid godt !! Hvide stole med patchwork bliver pisse fedt til pastel farverne !! smiley
    I stof og stil så jeg de solgte noget stof som ser ud som patchwork. hedder endda vidst noget med patchwork ? smiley
    Farverne er vildt søde mutten. Nu må manden lærer at tie stille indtil han har set det færdige look smiley

• #11   26. mar 2013 Takker for "roserne" smiley Er glad for i kan li det jeg laver, det betyder faktisk ret meget at det ikk kun er mig selv der kan li det.. smiley

Os super fede ting i er igang med hver især!

vil du helst hedde mutten eller Lineas mor? smiley bare så jeg ikk bliver forvirret! smiley
    For resten min drømmestole du fandt der!! virkeligt fede!

Har haft besøg af svigermor hele dagen.. hold nu op det kræver altså sin kvinde at være sammen med hende!!!!!! er helt færdig i hovedet nu..

• #12   27. mar 2013 Hehe, jeg kan heller ikke finde ud af det når du skifter billede og navn mutten smiley
    Det er også bedst at lave selv, for så får man lige som man vil have det.
    Nu er det her jo et oplæg for halve projekter, så nu kommer min halve skildpadde, hun mangler hoved og fyld endnu smiley

profilbillede
  • #13   27. mar 2013 Ja de der kugler er bar noget møg !!! Har engang tabt en halv pose ud over gulvtæppet smiley
    Der er ruskind i bunden, så den står rimelig fast.. Synes ikk helt den bliver så høj som jeg gerne ville have smiley Men bar den er funktionel, så går det nok smiley
    Jeg tror den bliver rigtigt sød når den er færdig smiley

• #14   27. mar 2013 Ser rigtig godt ud, og farven passer bar så fint til de andre favrer der er brugt smiley
    Hehe kender godt det der med at ty til det man har, tit ender det faktisk helt godt smiley

Så blev frække frida færdig. PPuuuuhhhaaaa der gik sgu meget kugler og skum til ! Det var lige over 200 kr i kugler og vat. Købte endda ekstra til en anden god gang, det bliver der ikke noget af.
    Men jeg er MEGET tilfreds med frida, hun blive lige sådan som jeg ønskede ! Bort set fra jeg gerne ville have haft hende højere i skjoldet, hun blev nok mere en pude end en sækkestol smiley

profilbillede
  • #15   27. mar 2013 lige et mere

profilbillede
  • #16   27. mar 2013 Og en sidste, vi skal lige have halen med smiley

profilbillede
  • #17   27. mar 2013 Du må igang med alt dit pastel stof smiley Jeg er også meget glad for hende, jeg smiler over hele smøren hver gang jeg går forbi hende smiley

• #18   27. mar 2013 Uh, hun er fuldstændig ud af hovedet smiley
    Det eneste jeg har målt, det er en meter cirkel til bund, og så har jeg klippet trekanter så det passer til. Og firkanten i toppen var fordi jeg ikke ville have sådan en spids ryg, så den lavede jeg så stor så jeg syntes den passede til.. Jah, hovedet tegnede jeg så den passede med et a4 papir, og det var kun siden af hovedet, så båndet til i mellem siderne af hovedet det var bar en rest det afhænger nok lidt af hvor tykt et hoved man gider have. Fødder målte jeg efter et stort kaffekrus smiley Det er meget hjemmelavet. Men skulle jeg lave noget om, så ville jeg have ryggen større, ved ikke hvordan, men frida er meget jordnær, ville gerne have haft den lidt mere op i højden, men så skulle bunden være større. Og eller skulle jeg sy trekanterned helt op,.... Men fandt et billede på nettet som inspiration til ryggen, den ligger jeg lige ind, og håber ikke jeg overtråder nogen kopiret smiley

profilbillede
  • #19   28. mar 2013 Haha, ja hun har lidt mere charme smiley
    Synes ryggen var flot på den anden, men det kunne jeg slet ikke få hen, det nemmest med trekanter smiley Skal jo heller ikke gøre mere bøvlet end nødvendigt smiley

Kommentér på:
De ting som &quot;halter&quot;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce