939 visninger
|
Oprettet:
De ting som "halter" {{forumTopicSubject}}
Den her tråd tænker jeg skulle være til det som halter lidt bagefter af den ene eller den anden grund..
Personligt har jeg selv en del som halter, jeg har blandt andet mine lamper, og mine pigers kasser...
Kasserne fik dog et lille ryk mere igår, og er ret stolt af resultatet..
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 138
jul 2012
jul 2012
Tak Lineas mor..
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
jan 2012
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 507
Mutten, PASTELFARVER
Mine kommende projekter er et par smæk bukser som skal hækles, har dog ikke fundet garne endnu.. Har fået et skrivebord som min morfar har lavet, det skal males, muligvis med lidt passtel farver på
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
jan 2012
nov 2012
Men skjoldet og maven er stort set færdige, så det varer ikke længe
De kunne være fede i dit køkken. Tror du ikke hvis du maler dem pastel og din tagteresse i forskellige pastel så bliver det for meget ? Eller har jeg misforstået alle farverne ?
nov 2012
I stof og stil så jeg de solgte noget stof som ser ud som patchwork. hedder endda vidst noget med patchwork ?
Farverne er vildt søde mutten. Nu må manden lærer at tie stille indtil han har set det færdige look
jul 2012
Os super fede ting i er igang med hver især!
vil du helst hedde mutten eller Lineas mor?
For resten min drømmestole du fandt der!! virkeligt fede!
Har haft besøg af svigermor hele dagen.. hold nu op det kræver altså sin kvinde at være sammen med hende!!!!!! er helt færdig i hovedet nu..
nov 2012
Det er også bedst at lave selv, for så får man lige som man vil have det.
Nu er det her jo et oplæg for halve projekter, så nu kommer min halve skildpadde, hun mangler hoved og fyld endnu
nov 2012
Der er ruskind i bunden, så den står rimelig fast.. Synes ikk helt den bliver så høj som jeg gerne ville have
Jeg tror den bliver rigtigt sød når den er færdig
nov 2012
Hehe kender godt det der med at ty til det man har, tit ender det faktisk helt godt
Så blev frække frida færdig. PPuuuuhhhaaaa der gik sgu meget kugler og skum til ! Det var lige over 200 kr i kugler og vat. Købte endda ekstra til en anden god gang, det bliver der ikke noget af.
Men jeg er MEGET tilfreds med frida, hun blive lige sådan som jeg ønskede ! Bort set fra jeg gerne ville have haft hende højere i skjoldet, hun blev nok mere en pude end en sækkestol
nov 2012
nov 2012
nov 2012
nov 2012
Det eneste jeg har målt, det er en meter cirkel til bund, og så har jeg klippet trekanter så det passer til. Og firkanten i toppen var fordi jeg ikke ville have sådan en spids ryg, så den lavede jeg så stor så jeg syntes den passede til.. Jah, hovedet tegnede jeg så den passede med et a4 papir, og det var kun siden af hovedet, så båndet til i mellem siderne af hovedet det var bar en rest det afhænger nok lidt af hvor tykt et hoved man gider have. Fødder målte jeg efter et stort kaffekrus
nov 2012
Synes ryggen var flot på den anden, men det kunne jeg slet ikke få hen, det nemmest med trekanter
De ting som "halter"
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside